Help aub eventjes :)

Sabrina,

Mail even exact naar me wat je nodig hebt en dan help ik je,

Groetjes,

Hans.

Ik heb algemene dingen nodig. Ik heb me mondeling over: een familiereis naar landschappelijk en cultureel Turkije, ik heb geen idee wat hij gaat vragen.
Maar wat ik nog even wou weten: taxiprijzen, stadsbusprijzen, metroprijzen, tramprijzen, veerbootprijzen, treinprijzen, kosten auto huren in turkije, iets over de verblijfsduur en de mogelijkheden daarbij; backpacken, rondreis, strandvakantie, de kosten van een vakantie in turkije; reiskosten, verblijfskosten, iets over excursies, kaartjes van reizen naar bv cappadocie (is meestal meerdere dagen), iets over het uitgaansleven in verschillende steden.
Als een paar van deze punten beantwoord kunnen worden (over bijna allemaal weet ik zelf het een en ander maar andere informatie is altijd welkom natuurlijk voor beter inzicht), ben ik er heel blij mee. Alvast heel erg bedankt !

Ok Sabrina,

Zoek het maandag uit mijn kantoor;mijn adres is [EMAIL=“hans@sfm-reisen.com”]hans@sfm-reisen.com en/of [EMAIL=“info@sfm-reisen.com”]info@sfm-reisen.com.

Komt wel goed.

Je hoort van me,

Hans.

Heel erg bedankt !
Ik krijg al niet zo’n hoog cijfer, omdat het een simpel onderwerp is denk ik. Maar heb het wel nodig… maar heb me mondeling aardrijkskunde pas vrijdag, dus nu even op andere vakken richten. Bedankt !

Kijk eens aan, waar Hans allemaal al niet goed voor is!!

Succes Sabrina, ben er van overtuigd dat het helemaal goed komt!

Liefs Linda

haha tja het onderwerp is het probleem niet, behalve dat het erg makkelijk is en ik een goed cijfer nodig heb !
Maar eerst engels en nederlands…
Nederlands wordt voor een apart vak (literatuur) gerekend… dus als dat onvoldoende is moeten me centrale examens erg goed gaan, want dan mag ik geen onvoldoendes voor halen. De opdracht was 7 literaire boeken lezen en 3 gedichten… en al het bij behorende. Dus nog even een boek lezen en alle samenvattingen e.d. En engels; voorlezen, rollenspel en een presentatie (over genetische manipulatie, dus dat wordt wat :P). Nou alsnog heel erg bedankt !!

Sabrina, ik wil je eventjes succes wensen.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Bedankt ! En hans, heb je nog wat kunnen vinden?

Heb je net een mail gestuurd,

Groetjs,

Hans.

Heel erg bedankt !
Alleenbij WW mail zie ik niks, en ik heb via me persoonlijke email ook niks ontvangen…