Hello!

Ook maar even voorstellen dan! Ik ben Bibi, 18 jaar oud en afgelopen jaar mijn VWO afgerond. Momenteel heb ik een gap year waarna ik filosofie ga studeren in Engeland. Ik hou enorm veel van reizen en heb daarom ook besloten dit jaar te gebruiken om zo veel mogelijk weg te zijn. Ik wil graag richting Azie/Australie/NZ en volgende zomer ben ik van plan drie maanden precies de andere kant op te gaan, om als begeleider op een zomerkamp in Canada te werken. Andere hobbies zijn oa. schrijven en lezen, koken en fotografie. Ik hou ook erg van sport, in de zomer doe ik aan wind- en kitesurfen en in de winter ga ik snowboarden. Daarnaast skate ik en rij ik paard.

Wat reizen betreft vind ik bijna alles leuk en heb ik (nog) geen favoriete bestemming, hoewel je me minder blij maakt met een hotel dan met een tent. Backpacken bevalt me erg goed en ik hoop hier dan ook iemand te vinden om komend jaar mee op reis te gaan!

Hallo Bibi, welkom op Wereldwijzer!

Wat heerlijk om dit jaar te gebruiken voor het reizen. Je kunt dat dan weer combineren met je andere hobby’s. Ik zie dat je al het Reisgenoten Forum hebt ontdekt. Ben je verder al op het Azië Forum, Australië Forum, Nieuw-Zeeland Forum en het Canada Forum geweest? Daar kun je je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Veel plezier met de voorbereidingen en en met je reis.

Groetjes, Leontien