Dag allemaal,
Wat fijn om ook hier lid van te zijn. Zal mij even voorstellen. Ik ben Nouare en sindskort getrouwd met mijn lieve Spanjaard. Mijn huwelijksreis heb ik daarom ook door heel Spanje doorgebracht. Genoten van het land en het klimaat.
Ik heb hemel en aarde bewogen om hem over te halen hier naar NL te verhuizen. Ik wilde absoluut niks maar dan ook niets met Spanje te maken te hebben.
Hier mijn baan, mijn familie en vrienden en vond het wel fijn in NL. Mijn vertrouwde Nederland.
Sinds mijn huwelijksreis heb ik ongelooflijk veel spijt gehad, dat ik niet eerst heb overwogen wat voor ons een fijn land is om te wonen.
Ik ben heel erg gaan twijfelen of NL nou echt het land is waar ik mijn laatste adem wil uitblazen.
Het land waar ik mijn pensioen wil op maken en het land waar je als reumapatiënt wel/niet goed aan doet om hier voor te kiezen.
Allerlei vragen spoken door mijn hoofd. Wat is van belang, wat is wijsheid en wat is realistisch???
Ik droom elke keer ervan om iets op te starten in Spanje. Spanje is echt een land waar je tot rust komt. Het weer zit merendeel mee. Voornamelijk in het zuiden.
Nu willen wij emigreren naar Spanje. In principe wil ik dit meer wegens de vele regeltjes van NL, de koude winters en vooral de ongelooflijke stress van de week.
Ik wil mijn droom niet dromen, maar mijn droom leven. Net als velen die mij voor zijn gegaan.
Via deze site wil ik mij verder oriënteren en allerlei verhalen lezen, waar ik zeker van kan leren.
Ik wens daarom eenieder hier ongelooflijk veel succes.
Groet, Nouare