Hei Hei!

Hei Hei!

Ik ben Virra, 22 jaar en hou veel van reizen en culturen. Momenteel zit ik in een sabatical omdat ik heb besloten een andere opleiding te gaan doen. Ik heb 5 jaar bouwkunde gestudeerd, maar hoop dit jaar te worden aangenomen aan de filmacademie om die twee richtingen te combineren. :slight_smile:
Afgelopen zomer heb ik 1,5 maand rondgereisd in het Zuidwesten van de VS. Dat was voor mij de eerste keer alleen ver weg, maar het was fantastisch! Ik ben van plan om begin mei te gaan backpacken in ZO-Azië, om toch nog gebruik te maken van de ‘vrije’ tijd die ik tot september nog heb :smile:.
Op dit moment denk ik aan Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Ik houd erg van het Boeddhisme en van de Aziatische cultuur dus het zal sowieso in die hoek worden. :chin:
Ik kwam dit forum tegen omdat ik erover denk een reisgenoot te zoeken :wacko: Vind het moeilijk in te schatten wat ik kan verwachten van de landen en in dat opzicht is het prettiger om dan in ieder geval met nog iemand te zijn :smiley: en het is gezelliger om de ervaringen met iemand te delen :slight_smile:

Groetjes Virra :wereld:

Hoi Virra,
Welkom op wereldwijzer,
Nou ik las in je berichtje dat je eventueel op reis gaat naar Thailand,wel als je tips of raad nodig moest hebben over Thailand,dan kan je in het reiscafe van dit landenforum een berichtje posten,weet zeker dat je niet lang moet wachten op de antwoorden.
Er zijn genoeg mensen met ervaring op het Thailandforum die je op weg kunnen helpen.(vb: openbaarvervoer,visa’s,hotels&guesthouses,alsook het mee zoeken naar goedkope vliegtickets.)
Je kan het Thailandforum bereiken als je hier aanklikt voor vragen over Laos kan je deze link:aanklikken Indien je vragen moest hebben over Cambodja dan kan je deze link aanklikken
suc6 nog met je trip door Z-Azie.
Om je al in de oosterse sfeer te brengen een filmpje over Thailand!
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“DEjcComji0o” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
groet:georgessiam.:chin: