Heeft iemand tips voor ons ???

Hallo

Mijn dochter en ik zijn aan het kijken of we in 2012 een vakantie naar Brazilie kunnen maken.
We zijn al een beetje aan het rondkijken geweest maar hebben tot op heden nog geen reis gevonden die ons super lijkt. We zouden eigenlijk graag een reis maken naar de staat Bahia of naar Fernando de Noronha ( de laatste omdat dit een hele mooie plaats moet zijn om te snorkelen).

Heeft iemand tips of een goede reisorganisatie die reizen hierheen aanbied ???

alvast bedankt.

Monique

Altijd welkom Monique !

Neem een kijkje op onze site :zon02:

Tropische groet uit Salvador da Bahia

1 like

Beste Monique,

Fernando de Noronha is inderdaad een van de mooiste plek ter wereld om te snorkelen/duiken. Het eiland heeft ook een van de grootste kolonies dolfijnen ter wereld. Deze zijn overal op alle tijd te zien. Bahia is ook (naar mijn mening) een van de mooiste gebieden van Brazilie. Het is zo veel te zien en te doen. In Bahia vind je een rijke afwisselde natuur (strand, bergen, woestijn, watervallen, grotten etc.), pittoresk dorpjes met een rijke geschiedenis, een van de beste cuisine van Brazilie en de vrolijkste volk ter wereld.

Beide bestemmingen zijn makkelijk te combineren, onze vriend ixke (die ook op jouw bericht heeft gereageerd) heeft talloze mogelijkheden om Bahia te verkennen. Voor Fernando de Noronha kan ik Braziltours aanraden, de reisorganisatie biedt mooie pakketen naar dit gebied.

Als je nog vragen heb, kan je ons (ixke en ik) gerust vragen.

Groet,

1 like

Dag Monique,

Op mijn weblog staat vrij veel info over Bahia, misschien heb je er wat aan. De Bahia-info vind je via dit linkje

Succes met de voorbereidingen!

Peter

1 like

Hallo Monique,

Leuk dat je naar Brazilië op vakantie gaat. Het zal je absoluut niet tegenvallen!
Ik ben er zelf 1 keer geweest 10 jaar geleden. 2 weken Rio de Janeiro bij m’n oom.
Om even terug te komen op het onderwerp, mijn buurjongen heeft een site over Brazilië gemaakt genaamd Op Vakantie Naar Brazilie.

Hier vind je in elk geval wat reisinformatie, want het is goed om voorbereid daarheen te gaan.

Alvast veel plezier toegewenst,
Michael