Het kan zomaar gebeuren: je wordt uit de rij gepikt en zowel jij als je bagage worden grondig onderzocht. Heb je wel eens problemen gehad met de douane van Italië? Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
nouja uit de rij gepikt, je loopt vrolijk rond op het vliegveld na de checkin, wordt ineens je naam omgeroepen. Blijkt het dat je geen zippo aanstekers mee mag nemen in je bagage, dat terwijl een normale aansteker in je handbagage geen probleem is…
maar das wel even schrikken:D
Nee, niet noemenswaardig. Mijn tas is wel laatst doorzocht omdat ik een flesje water vergeten was, maar niets vergeleken met het gedoe bij de Israëlische douane
Ik ben er inderdaad wel eens uitgepikt. Het was niet druk en ik had twee meiden bij me van 11 en 13. Ik wilde graag wachten tot zij door de douane waren. Dit mocht niet en toen ik door de douane ging werd ik direct van top tot teen onderzocht.
Mijn tas werd onderste boven gekeerd en ik werd ondervraagd wat er allemaal in mijn tas zou zitten. Er werden diverse testen met strookjes stof gedaan in mijn tas en deze haalde ze ook over mijn gezicht.
De raarste dingen gaan door je heen en ik zag al de scene uit Bridget Jones voor me…
Na 20 minuten lieten ze me staan met de rotzooi en mocht ik ineens doorlopen.
Ik denk dat ze dit puur hebben gedaan om me te zieken, maar die reistas neem ik nooit meer mee!