Hoi, hoi,
Ik ben Yolande en ben 55 jaar. Vanaf half december 2006 tot en met half maart 2007 ben ik 3 maanden in Thailand geweest. Ik ben 2 maanden op mezelf geweest en heb een super tijd gehad.
Nu wil ik vanaf 11 december weer een tijd naar Thailand gaan. Natuurlijk, het was fijn om 2 maanden alleen rond te reizen, maar toch plaats ik nu deze oproep. Ik zou het leuk vinden om ergens in Thailand met mensen af te spreken die in deze periode ook van dit heerlijke land gaan genieten, misschien ook nog hele leuke tips en ideeën hebben om naar toe te gaan.
Ik ben toen op Koh Samui, Koh Lanta, Koh Chang, Krabi en natuurlijk ook even in Bangkok geweest.
Graag hoor ik leuke ideeën en misschien is er iemand die een deel van deze periode samen wil doorbrengen.
Ik ben reuze benieuwd wat voor reacties ik krijg op deze oproep en hoop snel een leuk bericht te ontvangen.
Groetjes Yolande.:zon02:
Hallo Yolande,
Vanaf 10/01/11 verblijf ik voor 3 maanden in Thailand, voor de 5e keer ofzo.
Ben op Koh Samui, Koh Tao, Hua Hin, Chang Mai en weet ik waar nog meer geweest. Begin dit jaar een paar maanden in Cha-Am gezeten, maar ik wil toch eigenlijk wat meer rondtrekken, bv. naar het oosten van Thailand.
Hoewel ik geen bepaald budget heb voor de reis, geef ik voor de gewone dingen, guesthouse en eten/drinken zo’n 1000 tot 1500 Baht uit per dag. Maar wil ook nog wel eens een scooter huren, incl brandstof een 300 tot 400 Bath extra.
Hou van flinke wandeling (trekking), natural parks, tempels, shopping, strand, een enkele keer een bar maar ook de “bezienswaardigheden”
Als je interesse hebt om een paar dagen, een week, een maand gezamelijk te reizen, laat het me weten. Oh ja, ben 65 jaar, sportief type
Willem :dag:
Hoi Willem,
Bedankt voor jouw reactie, maar heb inmiddels diverse reacties gehad en al een aantal plannen gemaakt. Daarnaast wil ik toch ook nog graag een paar weken rustig op een eilandje relaxen en op mezelf zijn.
Ik wens jou hele goede en fijne feestdagen en een supertijd in Thailand.
Geniet ervan.
Hartelijke groet
Yolande.
1 like
Goede reis en veel plezier!