Hoi (ik ben nieuw hier)
Ik werk op een school en heb daarom veel tijd om te reizen, in 2006 bracht me dat in Sri Lanka. Ik heb daar een stichting leren kennen die computer projekten opzet voor Sri Lankanen. Ik werk zelf dagelijks met computers dus kon ik ze al snel verder helpen. Het eerste computerprojekt is al afgerond (in een cultureel centrum). De volgende partij van veertig door mij verzamelde Apple iMacs staat klaar voor verscheping, daarmee wordt o.a. een kunstacademie en webcafe opgezet. het ene projekt leidt tot het volgende. het gaat steeds beter.
Ik vind het werk erg leuk om te doen. Ik werk er hard voor zodat ik de komende jaren mij kan ontwikkelen in het opzetten van meer projekten in het buitenland. Ik hoop dat ik dus naar nog meer verschillende landen kan reizen om iets goeds achter te laten. Het kost alleen veel geld om de computers te verschepen, het kost mij eerlijk gezegd ook te veel geld om zelf mijn tickets en onkosten te betalen.
Wie kent een organisatie die zit te springen om goede ICT faciliteiten (lees veeeel moderne computers) en ook gekwalificeerd personeel ? (ik kan anderen opleiden om ermee te werken) Ik zou daar graag mee in contact komen. Mies