Sri Lanka vrijwilligers gezocht

Ik woon al lang in Sri lanka en 2 projekten zoeken vrijwilligers:

Kinder tehuis met 50 wees kinderen in de bergen, voor Engelse les enzo, maar vooral voor opzetten computer klassen.

Project, planten regenwoud, samen met jong zoo club, ook hier is een nieuwe website nodig.

Wij regelen huisvesting.

Srifer

Je project interesseert me. Kan je me hier wat meer informatie over bezorgen?

Groetjes,

Eva

ik heb wel interesse, wat meer informatie misschien?

Lijkt me super leuk, wat meer informatie??

Bedankt voor jullie snelle reacties; ja, er is zoveel te vertellen; maar het kinder tehuis heeft op korte termijn hulp nodig, wegens ziekte is er gebrek aan leiding. Het is een fantasties simpatiek projekt, probeert geheel zelfvoorzienend te zijn met boerderij (koeien,varkens, geiten, groente, thee) en waterkracht enzo en nu hebben we laptops geregeld om computer klassen te geven. Genoeg te doen dus voor 3 weken tot 3 maanden. Ze hebben hele goeie gasten verblijf en het is in de buurt van Haputale.

Schrijf mij direct; srifer op gmail en kijk fotos op picasaweb/srifer.

FS

Hallo FS, ik heb al een mailtje gestuurd maar als deze niet aankomt dan wil ik bij deze aangeven dat ik zeer geinteresseerd ben!

Inge

ik ben ook zeer geintresseerd…

esther.

hai srifer,

Mijn vriedin Marleen en ik zijn nog steeds geinteresseerd en hoe nu verder… Ik hoop dat je ons kunt helpen.

groetjes Susanne

Hallo allemaal,

Heel bedankt voor jullie entoesiaste reakties. Inge heeft mij een direkte mail gestuurd en ik heb haar uitgenodigd in Januari te komen. Dan wordt de nieuwe computerklas in gebruik genomen bij het kinder tehuis.

Vandaag zet ik meer fotos op mijn picasa site (zoek op bosco, uva). Ik he gister gebeld met Fr Bosco en hij zou graag continue 1 of 2 vrijwilligers (liefst vrouwlijk of stel, want het zijn meest meisjes), die 3 weken tot 2 maanden blijven (gecombineerd met vakantie). Er is echt heel veel te doen met 50 kinderen en een grote boerderij!

De internet werkt nog steeds niet, daar hoog in de bergen, daarom zit ik er nu tussen. Maar ik wil spoedig het in iets professionelere banen gaan leiden, wat wel wat kosten met zich meebrengt.

Tot mails

Ferdinand