Happy New Year!

Ik wil iedereen op deze zonnige eerste dag van 2014 een heel gelukkig nieuwjaar wensen!

Een jaar met veel geluk, liefde en gezondheid en hopelijk voor iedereen de mogelijkheid om de warmte van Gambia op te kunnen zoeken :vak02:

Daarnaast wil ik je bedanken voor je bezoekjes en bijdrage aan het Gambia forum. Ik hoop dat het hier in 2014 net zo informatief en gezellig zal worden als het afgelopen jaar!

IMG_1982.jpg

Groetjes :dag:
Erwin

Thanks Erwin,
Ook leuk je afgelopen jaar te hebben mogen leren kennen via dit forum, je info was voor ons zo praktisch dat we de Gambia microbe hebben te pakken.

Voor jou een je ganse familie het allerbeste voor 2014.

1 like

Dank je wel Erwin,
Ik wens jou ook een heel gelukkig en gezond 2014 toe en dat we nog vele jaren in dat mooie Gambia mogen vertoefen.
Ik ga 25 jan er weer naar toe, het wordt dit keer Lemon Creek,en natuurlijk lekker relaxen bij Kasumai,want daar hoor ik alleen maar positieve geluiden over. 8 febr.kom ik weer terug,dan stuur ik een paar mooie foto"s.
Groetjes Jan

O wat heerlijk Jan! Volgens mij begint de winter hier op 24 januari!!

En we kunnen niet wachten op die foto’s! Trouwens, als je een tablet of smartphone mee neemt, bij Kasumai heb je goede en gratis wifi :wink:

Veel plezier!

Dank voor je bericht,en ik neem zeker mijn smartphone mee.

Groeten Jan