Handige tips voor reizigers naar Nepal

Ga je op reis naar Nepal en vraag je je af hoe het werkt met een visum, geld, paspoort, inentingen etc? Dan mag je ons een email sturen. We sturen je dan, gratis en voor niks, een informatieblad en inpaklijst toe. NB: het maakt niet uit of je nou met ons, met een andere reisorganisatie of ‘op je eigen houtje’ naar Nepal gaat. We stellen deze info voor iedereen beschikbaar. Enneh, je komt vervolgens niet op een mailinglijst o.i.d. te staan om platgebomardeerd te kunnen worden met vervelende spam en reclames :wink: We vinden het simpelweg leuk en belangrijk om reizigers van goede info te voorzien.

grtjs, Maaike

1 like

Mijn man en ik gaan in het najaar naar Nepal. Alle informatie is welkom.

Groetjes
Linda

Hallo Linda,

Leuk dat jullie naar Nepal gaan. Het is zo’n bijzonder land. Persoonlijk heb ik mijn hart aan Nepal verpand!

Ik weet niet precies wat voor informatie jullie zoeken? We kunnen je zo wie zo de tips voor reizigers naar Nepal toesturen en een inpaklijst. Als je daarnaast nog meer vragen hebt (bijvoorbeeld over bijzondere plekjes of de leukste hotels) dan mag je deze natuurlijk ook altijd aan ons voorleggen.

Om je de tips en inpaklijst te kunnen sturen heb ik je emailadres nodig. Je kunt de email via een prive-bericht geven maar mag dit mag natuurlijk ook door een sms-je of email te sturen.

Hartelijke groet,

Maaike

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik ben nu ingelogd met het profiel van mijn man.

We gaan een rondreis maken ( Kathmandu, Pokhara) en een trekking ( Tansen, Lumbini, Chitwan National Park, Nagarkot) en terug Kathmandu.
We zoeken informatie over de vereiste visums, en inentingen.
Waar kunnen we op deze plaatsen lekker eten?
Wat moeten we zeker doen of gezien hebben?

We kijken uit naar uw antwoord.
Bedankt en groetjes

Linda en Gilbert

Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ (al dan niet via informatie die door zoekmachinecrawlers worden opgeslagen). Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam

Maaike, jullie hebben een prachtige website. Waarom zet je de documenten niet gewoon op die site?

Je genereert content voor Google, lokt mensen naar de site, en aangezien je zelf aangeeft mensen niet te willen spammen doe je toch niks met hun mailadres… Of?

Linda, voor vaccinaties zou ik altijd naar een arts gaan. Via Google is makkelijk te achterhalen wat meestal aanbevolen wordt, maar dat blijft een algemeen advies wat misschien niet voor jullie persoonlijke situatie geldt. Met je gezondheid moet je niet spotten!

Hallo Linda en Gilbert, stuur maar even een privebericht of een email, dan komt het helemaal goed, die spambots zijn inderdaad reuze irritant, je krijgt heel veel nepmailtjes in je inbox.

Hallo Jenny, klopt we doen absoluut niets met het emailadres van de mensen die via wereldwijzer de info opvragen, nu niet en in de toekomst ook niet, na toesturen van de info verwijderen we de email en het emailadres. De informatie gaan we inderdaad deels op de website zetten (staat alleen nog niet als hoogste prioriteit op de to-do-list :wink:
NB: mooie foto’s maak je!

Een fijn weekend allemaal!

Maaike

Je kunt de meeneemlijst en de reistips toch gewoon op jullie site zetten…
Dat doen wij ook… hebben mensen meteen wat ze nodig hebben…
Wanneer je opwww.sanghimala.nl “Extra’s” aanklikt, krijg je meteen een goede meeneemlijst.
En onderaan in het menu staat een knop met “Reistips”.

1 like