Handige handen gezocht!

Wij ton en erna hebben een oude boerderij gekocht in noord oost frankrijk en gaan daar een chambre d’hotes beginnen.
het is heel veel werk omdat wij alles in oude stijl willen terug brengen, dus onze vraag als er handige mensen zijn die een goedkope vakantie willen hebben op een prachtige mooie plek :zon02: en van aanpakken weten, laat iets van je horen.
de boerderij staat in de plaats fleurey les lavoncourt.
We hebben inmiddels wel voldoende slaap plaatsen :slapen: klaar met eigen sanitair,
en we hebben ook al een keuken klaar, dus het echte primitieve hebben we al
achter de rug.

groetjes ton en erna en hopenlijk au revoir.

Dag Ton en Erna,

Mijn naam is Will Linders en woon half in Nederland en Half in frankrijk dit in verband met de overgang naar Frankrijk die mijn vrouw aan het neerzetten is Brassy (Morvan) kijk maar eens op www.develotte.com.
Ik wil mijn werk hier gaan afbouwen en o.a. met klussen voor anderen mijn inkomsten aanvullen.
Ik ben erg handig en kan heel veel; timmerwerk, meubels ontwerpen en maken, stucadoren, loodgieterswerk, wanden zetten, ramen plaatsen, etc.
Mochten jullie niet genoeg hulp kunnen vinden dan zouden jullie mij kunnen inhuren voor werkzaamheden over de vergoeding moeten we het dan samen maar hebben.

vriendelijke groet Will Linders