Beste allemaal,
Wij zoeken nog enkele mensen (m/v) die zin hebben in het opbouwen van een oude boerderij. Het zou mooi zijn als mensen interesse hebben in een van de onderstaande dingen:
bouwwerkzaamheden, tuinaanleg, koken, kinderen en dieren hoeden,
We bieden een fijne sfeer, een eigen wooneenheid (evt. gedeelde badkamer) franse les.
We houden van mensen die van aanpakken weten en een positieve levensinstelling hebben.
groet harry
**
Hallo Harry,
Ik las je oproep en ik ben enthousiast.
mn ouders hebben zelf een tweede huis in Bourgogne,en ik
hou dan ook erg van Frankrijk.
Ik kan lekker koken,ben leuk met kinderen en dieren en als
ik mn best doe kan ik je denk ik ook nog wel met de bouwwerk-
zaamheden helpen.
Om welke periode gaat het eigenlijk trouwens,ben benieuwd.
Hoor graag van je,
salut,Louis
**
Ik weet niet veel van bouwen/verbouwen af, maar met kinderen en dieren kan ik wel omgaan! Het project klinkt me dus zeer interessant. Waar zou ik hier meer informatie over kunnen krijgen?
Groetjes!
Liese.
Hallo Harry,
Kun je in de aankomende weken nog iemand gebruiken ?
Ik zelf ben nl. herstellende ivm een burn-out / depressie en wil graag even weg uit de hectiek van het gezinsleven. Ik ben 37 jaar, getrouwd 2 kinderen (2-6) en een derde op komst. Ik ben als consultant werkzaam.
Ik kom jullie graag helpen en als het mag neem ik onze lieve hond mee.
Ik lees graag je reactie.
Groetjes,
Raoul
Hallo Harry,
Kun je in de aankomende weken nog iemand gebruiken ?
Ik zelf ben nl. herstellende ivm een burn-out / depressie en wil graag even weg uit de hectiek van het gezinsleven. Ik ben 37 jaar, getrouwd 2 kinderen (2-6) en een derde op komst. Ik ben als consultant werkzaam.
Ik kom jullie graag helpen en als het mag neem ik onze lieve hond mee.
Ik lees graag je reactie.
Groetjes,
Raoul
[/quote]
Beste louis, nessie, en rst
dank voor de belangstelling, ik heb na het verschijnen van jullie berichten direct een antwoord verstuurd naar jullie prive berichten. Ik vraag me af of dezen zijn aangekomen?
groet harry
Hallo Harry,
Het lijkt me geweldig om te helpen. Ik kan vanaf half juni tot en met augustus. Ik weet niet hoelang je mensen nodig hebt.
Ik ben 20 jaar en erg goed met kinderen. Een oude boerderij moet denk ik ook ingericht worden, wordt het een woon huis of echt voor het ‘boeren gebruik’ ik hoor graag van u. Frankrijk lijkt me immers een geweldig land, ook ben ik erg leergierig en zou dus ook wel de Franse taal willen leren.
Een project waar men samen voor gaat, lijkt me geweldig om uiteindelijk samen tot een goed resultaat te komen, terwijl je in eerste instantie elkaar helemaal niet kent, dat lijkt me het mooie er aan.
Ik hoor graag van u.
U mag me ook mailen: [EMAIL=“celinescheinck@hotmail.com”]celinescheinck@hotmail.com
Groetjes,
Céline
hallo harry,ik heb inderdaad je bericht gekregen,dank je wel.
vroeg me alleen af,wat die verbouwing betreft wat moer er precies voor gedaan
worden?
Ik wil namelijk best mn handen uit de mouwen steken maar het moet niet een te technisch
verhaal gaan worden,nou ik hoor graag van je
Beste Harry,
Bent u nog op zoek naar mensen voor uw project?
Het lijkt me hartstikke leuk om te komen helpen! Met dieren ben ik wel handig, kinderen vind ik heel leuk, maar daar heb ik nog niet zoveel ervaring mee. Afhankelijk van wat er precies gebeuren moet kan ik misschien een bijdrage leveren. Ik ben wég van (Zuid) Frankrijk, en aangezien ik de komende maanden vrij ben onderzoek ik momenteel de mogelijkheden om in Frankrijk aan de slag te gaan.
Met vriendelijke groet,
Cathaline
hoi hoi!
ik hou heeel veel van kinderen en dieren,
en kan zeker een handje uit de mouwen steken.
de vraag i: hoe goed moet je frans kunnen?
ik kan de basis maar soms nog een beetje moeilijk om te praten.
voor welke periode zoek je nog mensen?
alice
.
hallo,
Ik ben een vrouw van 26 jaar en ben opzoek naar een uitdaging.
Ik ben van kinds van aan al verlieft op frankrijk mijn opa en oma wonen al zo lang ik weet in frankrijk en ik kom gemiddeld 2x perjaar naar frankrijk.
Omdat ik op school nooit frans kreeg spreek ik het niet perfect maar kan mij goed verstaanbaar maken en zou het ook graag beter leren spreken.
Ik heb vaak op campings met kinderen gewerkt en ben lang dansinstr. voor kinderen geweest.
Ik heb een toeristiche opleiding gedaan en een horeca opleiding dus koken en mijn handen uit de mouwen steken doe ik met plezier.
Ik hou van het buiten leven en van ghenieten.
Dus ik zou graag willen weten of u mij van de zomer kunt gebruiken?
Ik zou graag mijn hond mee willen nemen, want zij is mijn maatje en ze is heel makkelijk.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Mariska Peters