Vrijwilligerswerk gezocht

Hallo,

Ik ben op zoek naar (wrijwilligers)-werk in Frankrijk. Ik wil dit doen uit sociaal perspectief, en om mijn Frans bij te schaven. Ik ben geboren in het jaar 1988 en bezit een redelijk goed niveau Frans. Ik doe de studie ingenieur (IR) aan de technische universiteit Eindhoven.
Ik ben een Belg. Ik zou graag enkele weken willen werken in de zomervakantie

Groeten,
Paul

Hallo,

Ik ben op zoek naar (wrijwilligers)-werk in Frankrijk. Ik wil dit doen uit sociaal perspectief, en om mijn Frans bij te schaven. Ik ben geboren in het jaar 1988 en bezit een redelijk goed niveau Frans. Ik doe de studie ingenieur (IR) aan de technische universiteit Eindhoven.
Ik ben een Belg. Ik zou graag enkele weken willen werken in de zomervakantie

Groeten,
Paul

Hoi Paul,

Lijkt het je wat om mee te werken op ons domein. www.rougepeyre.com KLik ‘La Tranchade’ . Wij doen hier ons best om een kasteel met domein niet te laten verallen. Daavoor hebben we flink moeten investeren om een feestzaal en logies te creeeren. Dat houdt het domein wat uit de kosten , maar rijk worden is er niet bij. Wij hebben handen nodig (met een goed hoofd erop) om ons te helpen met de alledaagse dingen voor het bos onderhoud, beek onderhoud, een extra hand bij de koeien en paarden, etc.

Als het je wat lijkt ; mail me .via de contact link op de site.

Anthony