Hoi,
wij willen naar Halong Bay voor 2 dagen, dus met 1 overnachting. Er zou 's middags terug vertrek zijn richting Hanoi. Nu willen we 's avonds een vlucht nemen, maar denken jullie dat we een vlucht om 21u zouden halen?
We zouden in Hanoi zelf worden afgezet, maar we wilden eerst de bus nemen, om een beetje binnen budget te blijven. Maar ik bedenk me nu dat dit misschien krap wordt.
Want is het ongeveer 1 uur rijden naar de luchthaven?
Normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn.
De normale trips in Halong Bang zijn rond 12/13 uur afgelopen, 3/4 uur naar Hanoi en dan 1/1.5 uur naar het vliegveld.
Taxi van het centrum Hanoi naar het vliegveld kost rond de 50/60 dollar.
Probeer dit weg te onderhandelen , of korting te krijgen, met de boeking voor Hailong Bay.
Ik moet jou eigelijk al heel erg bedanken omdat je dikwijls zo snel antwoord, want je hebt me toch al wel wat geholpen met bepaalde keuzes te maken!
Nogmaals bedankt voor je snelle reactie. Zal eerst proberen een prijs te bekomen als ik de tour boek en dat ze ons aan de luchthaven kunnen afzetten.
Anders zie ik wel om de shuttle bus naar de luchthaven te nemen. We nemen zowiezo die bus ook als we aankomen op de luchthaven van Hanoi om zo naar Hanoi zelf te gaan. Ik dacht toch dat deze om het half uur rijdt.
Maar nu ben ik toch al zeker dat ik er qua tijd ga geraken, dus kan ik de vlucht gaan boeken met een zeker gevoel!