Hallo

Wij gaan samen voor het eerst een ongeorganiseerde verre reis maken. Ik heb in 2011 samen met mijn kinderen een puberreis gemaakt door Thailand en was en ben erg onder de indruk van Azie en haar vriendelijkheid. Mijn partner en ik gaan in oktober 17 dagen naar Bali. Ik vind het best spannend omdat ik altijd georganiseerd gereisd heb. Ik hoop dat ik hier met mijn vragen terecht kan en zal zeker mijn ervaringen met jullie delen. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!

Hoi bijdehantebrunette,welkom op wereldwijzer !
Nou mooie reisbestemming Bali,je kan prima vanuit één locatie het eiland verkennen.
Je kunt dan korte uitstapjes maken, waarbij je bijvoorbeeld ’s morgens vroeg op stap gaat en ’s middags lekker bij het hotel of aan het strand blijft. Ook kun je de sfeer in de verschillende delen van Bali zelf ervaren: van de drukte van de grotere toeristenplaats Kuta, de galeries en kunstenaars in Ubud, de rijstvelden en kleine dorpjes in Candidasa en de dolfijnen in Lovina.
Als je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Bali Reiscafé
Succ6 nog met de voorpret bijdehantebrunette !
groet,georgessiam.

1 like