Hallo!

Ik ben Renske, 29 jaar en ik woon in het Gooi. Ik heb me hier geregistreerd, omdat ik volgend najaar (oktober 2014 ongeveer) in mijn eentje een reis van drie à vier weken wil maken, waarschijnlijk naar Nepal. Dit zal de eerste keer zijn dat ik alleen op reis ga, dus dat is superspannend. Voor mij is het dubbel zo spannend, omdat ik ook nog eens slechthorend ben. Dit heeft mij lang tegengehouden te doen wat ik wil, maar ik weet inmiddels dat er anderen doven/slechthorenden zijn die het ook gewoon doen en als zij het kunnen, dan kan ik het ook :slight_smile: Het lijkt me leuk om hier mensen te treffen met wie ik misschien een paar dagen kan optrekken, ter plaatse. Maar daar kom ik tzt wel weer op terug :slight_smile:

Ik heb verder nog niet heel veel ervaring met verre reizen. Heb vorig jaar wel een geweldige reis naar Jordanië gemaakt met een groep! Wie weet ga ik nog eens terug, maar dan alleen :slight_smile:

Groetjes en ik sta natuurlijk open voor tips!

Renske

Hoi Renske,welkom op wereldwijzer!
Nou je kiest er wel een heel mooie bestemming uit,Nepal is een land waar je kunt genieten van rust en prachtige uitzichten van kilometers hoge bergen.
Ook nog ff zeggen dat Nepal een goedkope bestemming is en dat het absoluut veilig is om als vrouw dit land te bezoeken.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Nepal Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Renske!
groet,georgessiam.