Hallo

ik ben Rebecca geboren in 1992 en woon thuis bij mijn ouders , vorig jaar heb ik voor het eerst nederland achtergelaten. helaas een vrij slechte ervaring bij een man in frankrijk , het leek allemaal leuk maar niets was waar. de man liet me alle takke dingen doen , en vloekte en tierde tegen mij. toen zijn vrouw terugkwam was het nog 10x zo erg , na 11 dagen ben ik naar huis gegaan. de man had me bijna op de trein gezet maar kon met iemand mee rijden , die heeft me thuis gebracht.

ik wil graag de wereld ontdekken , ik wil meer zien. ik ben nu al helemaal in love met frankrijk en wil er weer heen , ik vertrouw helaas niet zo gauw weer mensen. mijn doel voor deze zomer is terug gaan naar frankrijk , en lekker met dieren aan de gang.

ook wil ik op een ranch in amerika of australie willen werken. maar dat zijn dromen.

ik heb verder een stel huisdieren zitten , en een broer en een zus.

wil je meer weten vraag het gerust :slight_smile:

Hoi Rebecca,
Welkom op wereldwijzer,
Nou je hebt wel een nare ervaring gehad in Frankrijk,hopelijk vind je nu de job van je leven?
Zelf ben ik ook een dierenvriend,heb 2 honden die ik dagelijks goed verzorg.
Nu heb je al het Frankrijkforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Als je met eventueel vragen zit,kan je daar altijd een berichtje posten! hier aanklikken
suc6 nog met al wat je nog gaat doen in de toekomst!
groet:georgessiam.