mijn naam is Jacqueline en ik ben samen met mijn man 3 jaar geleden geemigreerd naar Frankrijk. We hebben onze (goede) banen opgezegd en ons huis verkocht en zijn vertrokken: onze dromen achterna. Na een jaar integreren hebben we een tweede huis gekocht en daar hebben we een gite van gemaakt. (kijk maar eens op www.maisonriante.com) Uiteraard kan je van een gite alleen niet leven en hebben we nog twee vakantiehuizen in ons beheer (een er van te vinden op www.augusta-beduer.com). Daarnaast doen we allerlei klussen die we leuk vinden en op ons pad komen.
We vinden het heerlijk om hier te wonen en te leven. Lange wandelingen met de honden eten uit eigen tuin, genieten van de zon etc etc-:zon02:
Hoi Jacqueline,
Welkom op wereldwijzer,
Nou leuk dat je het heerlijk vind om in Frankrijk te wonen.
Frankrijk is een heel mooi land met een prachtige natuur, cultuur, geschiedenis, lekker eten en nog veel meer.
Als je eenmaal bent geaccepteerd en je hebt een beetje je nieuwe leventje opgebouwd in Frankrijk dan zal je waarschijnlijk niet meer terug willen naar Nederland . En waarom zou je, je kan niet als een “god in Nederland” wonen, maar wel in Frankrijk.
Indien je eventueel nog met vragen zit over dit schitterend land,dan kan je altijd een berichtje posten in het Frankrijkforum hier aanklikken
Suc6 in al wat je nog gaat doen in de toekomst,Jacqueline! Om dit berichtje af te sluiten,nog een mooie foto “als god leven in Frankrijk”