Even voorstellen; Getrouwd, 2 kinderen van 5 en 7, huis met hypotheek en een vaste baan…
En geen seconde spijt! Voor deze situatie wel wat gereisd, met als grootste reis 7 maanden backpacken in Australië en daarna 4 jaar in Parijs gewerkt. Nu alweer 10 jaar terug in Nederland. Ben fervent motorrijder en veel weekenden weg naar treffens. Hou van kamperen.
En onlangs begon iets wat al heel lang ergens op de achtergrond aanwezig was een stuk concreter te worden: ik wil een motorreis maken. Er zijn diverse mogelijkheden die ik in de komende maanden wil gaan bekijken en daarvoor heb ik informatie nodig. Bijvoorbeeld; hoe snel kun je reizen? 2000 km door Europa kan - los van de toeristische extra tijd - in een paar dagen, maar misschien moet je in India daar minstens 2 weken voor rekenen. Want hoewel het thuisfront het er mee eens is, kan ik niet oneindig wegblijven. En dat wil ik zelf natuurlijk ook niet.
Dus… Ik ben voorlopig niet degene die allerlei info kan verschaffen (of je moet geïnteresseerd zijn in Frankrijk) maar meer degene die op dit forum hoopt antwoord te vinden op de vele vragen die opkomen als je nadenkt over een grote reis. En waarschijnlijk ook nog meer vragen oproept. Het plan is nog lang niet gemaakt, maar vast staat dat het gaat gebeuren!
Groeten,
Zwier