Zal ik mij ook maar eens netjes voorstellen. :dag:Ik ben Annemiek, ik ben zeventien jaar & word in Oktober 18. Ik heb deze website gevonden via de hyves van InterRail. Dat is ook mijn plan, Interrailen door Europa! Het aankomende jaar heb ik een tussenjaar dus ik ga niet naar school. In dit jaar wil ik gaan reizen, vrijwilligerswerk gaan doen, en vooral genieten! In mijn eentje is dat niet altijd gezellig… Dus zoek ik mensen, die dezelfde plannen als ik hebben, zodat we elkaar misschien tegemoet kunnen komen en samen/met een groepje een leuk reisj kunnen maken! :vak02: Ik hoop snel wat van iemand te horen!
Weet je al waar je vrijwilligerswerk wilt gaan doen? Je kunt eens een kijkje nemen oop het Vrijwilligers Forum. Bij Reisgenoten Forum kun je een oproep plaatsen om samen weg te gaan. Veel plezier met de voorbereidingen.
Ik ben Jasper en ik heb een jaar geleden een tussenjaar genomen. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan met projects abroad. Ze hebben allemaal verschillende projecten in landen over de hele wereld, waar ook allemaal vrijwilligers van over de hele wereld zitten (maar vooral uit Engeland, Amerika en best veel uit Nederland). Misschien ook iets voor jou?
Bedankt voor je tip, ik was al bekend bij Projects Abroad. is helaas niet te doen voor mij betreffende de kosten! Dus ik zoek nog even verder naar ‘‘goedkopere’’ organisaties.