Hallo iedereen

Mijn naam is Caterina en ik ben 28 jaar. Ik woon in België samen met mijn vriend en dochtertje van 7 maanden.
Als reisagente hoop ik hier wat meer informatie te kunnen lezen wat relevant is voor mijn job.
Zelf heb ik al heel wat gereisd naar o.a. Mexico, Venezuela, Domenicaanse Republiek, Cuba, Italië (ben zelf afkomstig van Sardinië, dus dat ken ik zeer goed), Frankrijk, Tunesië, Canarische eilanden enz. Ik ga heel graag op citytrip. Azië staat bovenaan mijn lijstje omdat ik daar nog helemaal niets gezien heb en ook de Westkust van Amerika zou ik graag eens willen zien.
Momenteel ben ik een groepsreis voor Ladies only naar London aan het organiseren en ik hoopte hier leuke tips voor groepsactiviteiten tegen te komen. Dus ik ga maar eens beginnen lezen.
Groetjes

Hoi Caterina,
Welkom op wereldwijzer,
Nou misschien kan je met de dames de Royal London Bike Tour doen?Met de fiets bezoek je de koninklijke paleizen van Londen.Deze halve dag fietstocht is een leuke, educatieve en actieve manier om Londen en de prachtige koninklijke parken van Kensington Gardens, Hyde Park, Green Park en St. James’s Park te verkennen.
Ook kan je een lunch cruise doen op de Thames rivier,deze boottocht voert u langs prachtige bezienswaardigheden van Londen. U ziet de London Eye, Tate Modern, Shakespeare’s Globe, St. Paul’s Cathedral, Tower of London, Tower Bridge en vele andere bezienswaardigheden,zoals de Houses of Parliament, de Big Ben, Trafalgar Square en Westminster Abbey en de koninklijke bezienswaardigheden van Buckingham Palace, Kensington Palace en de Princess Diana Memorial.
Nou Caterina dit zijn enkele tips,wat je zoal kunt doen in Londen!
Indien je nog vragen het,dan kan je altijd een berichtje posten in het Groot Brittanieforum hier op wereldwijzer.
Suc6 nog met je " Ladies only" en laat ons nadien wel ff weten hoe je groepsreis is verlopen.
Nou om dit welkomsberichtje af te sluiten,nog een mooie foto van Londen.

http://www.euroreizen.be/uc_images/17394_l.jpg

groet,georgessiam.

1 like

Dankjewel. Die fietstoer lijkt me super tof. Ik ga het zeker voorstellen! Ik hou jullie zeker op de hoogte hoe de reis verlopen is!
Groetjes