Hallo Iedereen

Hallo, ik ben Jimmy (vrouwelijk) Ik ben 25 jaar ik kom uit Amsterdam maar woon nu in de buur van Nijmegen.
Ik houd zoals denk ik iedereen hier erg van reizen en heb al een aantal handige tips hier gevonden dus dacht laat ik me eens aanmelden voor het forum.

Veder nog een deel van het vragen lijstje:

• Reizen, vakantie of emigratie?
    Vooral nu reizen met een camper maar ik denk uiteindelijk wel emigreren, als ik goed heb uitgezocht waar ik mij wil vestigen als ik uit gereisd ben.
  • Verliefd, verloofd, verloren?
    Ik heb al meer dan vier jaar een vriend, Rob.
  • Welke landen heb je al bezocht?
    Oei, dan moet ik goed nadenken maar de eerste die me te binnen schieten;
    Costa Rica, Mexico, bijna heel Europa waarvan mijn favorieten Roemenie, Frankrijk, Bulgarije en Griekenland zijn. Thailand en Servie.
  • Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?
    Marokko, Latijns Amerika en nog veel meer natuurlijk.

Veder ben ik opzoek naar informatie over het per boot vervoeren van je camper (we hebben een DAF 6x6 camper) naar Zuid Amerika.
Wij willen dat aan het eind van het jaar doen om daar voor langere tijd rond te trekken.
Dus ik hoop dat iemand hier dat een keer heeft gedaan en mij wat advies kan geven.

Hoi Jimmy,
Welkom op wereldwijzer,
Ik zie dat je ook Thailand al hebt aangedaan in het verleden,nu ikzelf ben helemaal verkocht aan dit mooie land en zijn vriendelijke bevolking.
Zeg Jimmy,heb je al het Marokkoforum ontdekt hier op wwz?
Daar kan je eventueel een berichtje plaatsen in het reiscafe,weet zeker dat je nadien reacties krijgt op al je vragen.
Je kunt het Marokkoforum hier vinden
Nog veel suc6 in de toekomst in al wat je nog gaat doen.
groet:georgessiam.

Dankjewel georgessiam,
Over marokko heb ik al redelijk wat info verzameld maar ga zeker op het forum kijken.
Ik hoop vooral dat ik wat info kan krijgen op mijn vraag over zuid amerika.

Groetjes!