Campervrienden gezocht voor marokko reis eind 2012

:dag:Marokko, vrienden met eigen camper of caravan gezocht die mij willen vergezellen voor enkele maanden in sept / okt. 2012
ik ben reeds met caravan in Marokko geweest maar ben nu in het bezit van een mooie camper. De vertrektijd kan in onderling overleg overeengekomen worden.
Ik ben zelf een sportieve vrouw van 60+ en in veel dingen geinteresseerd. MISSCHIEN KAN ER EEN LEUK GROEPJE GEVORMD WORDEN.

Hallo,
jouw aanbod klinkt leuk. Ik houd me aanbevolen om er meer over te horen.

groeten,

Nadine

1 like

Hallo Nadine,
Bedankt voor je reactie. ik zit momenteel in India en kom op 6 april terug.
Ik zal dan kontakt met je opnemen want ik zie dat je in Leiden woont.
Ben je in het bezit van camper of caravan?
Mijn email adres: margotpt220@live.nl
groeten
Margot

Hallo Nadine,
bedankt voor je reactie. Ik zit momenteel in India en ben 6 april weer terug. Ik zal dan kontakt met je opnemen. Ik zie dat je in Leiden woont dat is dichtbij.
Ben je zelf in het bezit van een caravan of camper?
groeten
Margot

Zie zo een reis met camper wel zitten.
Graag wat meer imformatie.
Gr.

Hallo,

Wij, Jan & Maria hebben onze eigen camper, en zijn ook aan het uitkijken om dit najaar naar Marokko te reizen, kan je ons wat meer info geven AUB.
Hoe ziet u dit, wanneer, hoe lang , welke route enz…:wereld:

Grtz,

Jan

Hoi,
Ben nog niet met camper in Marokko geweest.
Zie jouw oproep wel zitten, echter heb een omgebouwde mercedes 1113 em deze loopt 70km/u.
Plus, kun jij mij wat meer vertellen over zo, n reis.

Gr

Je oproep spreekt me aan. Ik man 62 jr in het bezit van camper ( niet de nieuwste maar technisch in uitstekende staat) heb het plan om medio half sept. voor enkele maanden richting het zuiden af te reizen ( Portugal Marocco?). Heb geen specifiek doel of bestemming. Graag meer informatie.

Hallo Tom,
allereerst bedankt voor je reactie. Ik ben van plan eind september te vertrekken. Eerst wil ik anderhalve maand rondzwerven door Spanje en ongeveer half november door te reizen naar Marokko. IK ben al eens in Marokko geweest gedurende een periode van 4 maanden. Dit was eind 2009/ 2010. Dit land is zonder problemen te bereizen. Volgend jaar in april ga ik dan weer huiswaarts. Waar woon je zelf. Mijn email adres is: [EMAIL=“marogtpt220@live.nl”]marogtpt220@live.nl
groetjes
Margot

Hoi Margot

Het lukt me niet om je per mail te bereiken.Je mailbox is onbereikbaar ( undelivery mailbox !)
Ik woon in Nijmegen en ben eveneens bereikbaar via E-mail tombogels@gmail.com.
Misschien contact per telefoon ? 0683335542.

Groetjes

Tom Bögels