In 2015 hopen mijn vrouw en ik ons 40-jarig huwelijksfeest te vieren. Om dit toch een extra feestelijk randje te geven stel ik mij voor dat wij (mijn vrouw en ik) samen met onze twee nog in leven zijnde kinderen en onze kleinkinderen (nu nog 2!) een mooie vakantie te vieren op een plaats waar het in ieder geval wat warmer is dan hier in Nederland.
Mijn handicap is echter dat ik een handicap heb: ik ben aangewezen op vervoer per scootmobiel vanwege een beperkte mobiliteit.
Ik zoek dus naar een locatie voor ongeveer 7-8 personen, waar het voor die groep een paar dagen goed vertoeven is.
Staat er nu iemand op en zegt van: “ja” ik weet wat?
Hoi Henk,welkom op wereldwijzer!
Als je op vakantie wilt gaan en je bent afhankelijk van de scootmobiel, dan heb je een aantal beslissingen te nemen. Het aanbod aan vakantiemogelijkheden is namelijk beperkter, maar lang niet zo beperkt als dat je denken zou.
Een eerste keuze die je moet maken is: neem ik mijn eigen scootmobiel mee op vakantie?
Je kunt er ook voor kiezen om een scootmobiel te huren op jouw vakantieadres. Dat kan echter niet altijd en niet overal. Neem bijvoorbeeld de badplaatsen aan de Spaanse kust: daar zijn vaak wel scootmobielen te huur vanwege de grote toestroom aan met name oudere vakantiegangers,misschien is dit iets voor jou Henk?
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Spanje Forum dat geld natuurlijk ook voor de andere landen forums hier op wereldwijzer!
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Henk!
Met vriendelijk reisgroet,georgessiam.