Mijn naam is Otilia en ik ben 26 jaar. Ik werk als sociotherapeut in de kinderpsychiatrie. Ik vind het heerlijke om mooie reizen te maken. :zon02: Drie jaar geleden heb ik 2 maanden gereisd door Brazilië en daar een talencursus gedaan. (oa Salvador, Rio de Janeiro en Sao Paulo) en afgelopen jaar heb ik rond gereisd drie weken door Zuid-Afrika van Kaapstad naar Johannesburg, langs de kust op.
Nu is mijn plein om in Oktober naar Sri Lanka te gaan. Waarschijnlijk voor het eerst alleen, vindt dat best spannend als vrouw. Ik vraag me ook af hoe hoe goed je alleen kan reizen in Sri Lanka. Ik hoop natuurlijk een hoop leuke mensen tegen te komen.
Hoi Otilia,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik de reacties lees in de Lonely Planet, kun je volgens mij prima naar Sri Lanka toe,maar wees wel op de hoogte van de kleding en gedragsvoorschriften in het betreffende land
Elke cultuur heeft een eigen identiteit met eigen rituelen, handelingen en gewoonten,Otilia !
In iedergeval kan je altijd je vragen stellen in het Sri Lanka forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je voorbereidingen,Otilia !
groet,georgessiam.