Hoi beste wereldreizigers- en burgers,:cheer:
Even voorstellen: Wij zijn een getrouwd stel uit het Zuidwesten des lands. We reizen nu al ongeveer 14 jaar samen en zijn ondertussen 5 keer in India geweest, Nepal, Mexico, Honduras, Guatemala, Costa Rica, Ecuador en Galapagos, waarbij ik nog een keer terug ben gegaan naar Ecuador om daar 3 maanden alleen vrijwilligerswerk te doen. Ook echt een aanrader!
Ik spreek 5 talen en leer er graag wat zinnen bij. We zijn heel avontuurlijk ingesteld, raften, bungeejump, paarden, kamelen, trein, bus of huren een brommer of motor of auto, mengen ons graag onder de lokale bevolking, geven ook regelmatig schoolspullen o.i.d. weg en houden ook van nieuwe smaken, muziek, culturen en zijn gek op de natuur. We proberen altijd zoveel mogelijk eco-bewust te zijn en gebruiken te respecteren.
We zijn dus aardig gek op reizen. Mijn hub reist daarnaast ook nog eens heel de wereld over voor zijn werk, om al die landen ook nog s op te noemen zou te gek zijn, en dat is werk, daar hebben we het nu niet meer over!:chin:
Over een tijdje gaan we richting Sri Lanka. Eerste keer. We hebben er weer heel erg zin in om deze voor ons nieuwe bestemming te ontdekken. Met mijn talen zal ik daar niet ver komen, maar dat is ook weer een uitdaging, Engels spreekt men wellicht af en toe een beetje her en der. En het is toch ook altijd weer een wondertje hoe je toch met wat handen en voetenwerk elkaar kunt begrijpen en zelfs grappen kunt maken. Heerlijk om contact te maken met mensen van over de hele wereld! Live and let live :wereld:
Veel reisplezier iedereen!
Groetjes, Heidebloem
:dag: