Ben getrouwd met Nok, een heel lieve Thaise vrouw, die samen met haar twee zonen bij haar ouders woont in Noord Thailand. Mijn werk bestaat uit voornamelijk rondreizen door Frankrijk en Duitsland. Voor vroegere opdrachten heb ik het geluk gehad zo goed als ieder land van de EG te mogen doorkruisen. Sinds 1995 heeft de reiskoorts me te pakken gekregen en heb sindsdien vele bestemmingen buiten Europa bezocht: Egypte, Turkije, Noord-Afrika, Australie, Mexico, het zuid-westen van de VS, India, Nepal en Tibet, Laos en Thailand.
Aan het laatste land mijn hart verpandt. Twee keer per jaar ga ik zeg maar “naar huis”, en wil over een paar jaar de stap kunnen nemen om voorgoed bij mijn nieuwe familie te gaan wonen.
Kwam via rond surfen op deze site terecht en ben er zeker van dat een hoop van jullie best wat wetenswaardigheden met mij willen en kunnen delen. Sta uiteraard ook open om vragen te beantwoorden of ergens op te reageren.
Allemaal vriendelijke groeten en een warm hart gewenst.
Hoi Johan,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je reiservaringen over Tibet?
Las ook in je berichtje dat je getrouwd bent met een Thaise vrouw,ik veronderstel dat je in Chiangmai woont of heb ik het mis?
In iedergeval kan je altijd je tips over de landen die je al bezocht hebt kwijt op de verschillende landen forums hier op wereldwijzer.
Succ6 en wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen in Chiangmai.
groet,georgessiam.:chin:
Hallo GeorgesSiam, bedankt voor je reactie. Helaas heb ik de laatste tijd weinig kans gehad om op het web te komen en te reageren.
Maar bij deze. Woon dus niet officeel in Thailand, moet nog teveel werken hier in Europa om de kost te verdienen.Als ik er wel ben dan is het ten noorden van Chiang Rai, dus je zat er niet ver naast, hemelsbreed.
Vertrek over een week weer richting mijn familie daar, heb dan ook wat meer tijd om te surfen en dan komen we elkaar nog wel eens tegen op het forum.
Vriendelijke groet, Johan.