Hallo iedereen! :dag:
Ik ben nieuw hier en heb passie voor reizen (hoe kan het ook anders).
In eerste instantie heb ik een profiel aangemaakt om reisgenoten te zoeken.
Wie ben ik? 25-jarige man en single.
Omdat steeds meer vrienden zich beginnen settelen, wordt het steeds moeilijker om met een groep vrienden op reis te gaan.
Ik ben eerder een Europareiziger met matige reiservaring dan een echte wereldreiziger (dat is voor later).
Met vrienden ben ik al naar het Gardameer, regio rond Lissabon (beiden historisch, cultureel getint), Marokko (avontuurlijk gereisd via de koningssteden), Schotland (west highland way gewandeld) gereisd.
En vroeger met m’n ouders naar de klassieke bestemmingen (Frankrijk, Italië en Oostenrijk) geweest, vooral door oostenrijk een zwak voor de bergen en natuur aan overgehouden ^^
Maar mijn beste reiservaring was vorige zomer, ik ben met een goede vriend 15 dagen naar Ijsland getrokken (combinatie van 3 daagse wandeltocht en rondrit ringweg met de wagen en telkens met de tent).
Op het verlanglijstje staan bijna alle landen, maar op (heel) korte termijn zou ik heel graag nog eens naar de Alpen gaan: huttentocht of Tour du Mont Blanc zou ik graag in gezelschap doen! (eventueel al in juli 2017, maar daar post ik straks iets meer over in de "reisgenoten gezocht’ topic.
Zelf ben ik eerder rustig van karakter, maar ook zeer actief, sportief met goede uithouding (ik loop zeer graag (voorkeur langere afstanden, en voor de kenners: trail).
Ik sta open voor gelijkgestemden en voor iedereen die nieuwsgierig is en me bepaalde vragen wil stellen.
Voor mogelijke reisgenoten maakt geslacht en leeftijd niets uit voor mij, zolang het karakter (een klein beetje) matcht!
Groeten Tom