Nou even een vraagje. Een verblijfsvergunning. geven ze die makkelijk af, ook al heb je niet al te veel geld? wat is de inkomenseis?trouwens hier in nederland bij het consulaat geven ze ook voor een jaar en is 460,- maar kan per plaats verschillen
Kijk eens op de site seni-seviyorum.nl. Daarop staan een aantal onderwerpen over verblijfsvergunningen. Hoop dat je er wat wijzer van wordt!
Groetjes, Diamond
Hai
Op zich kun je dit relatief makkelijk aanvragen, mits je een uitnodiging hebt van iemand die daar woont en voldoende verdient om jou te kunnen onderhouden. Op het consulaat moet je een bedrag van 50 euro betalen (tenminste vorig jaar) en dan in turkije 460 euro voor een jaar.
Succes!!
Sonja
wat is de inkomenseis dan
Als je hier kan bewijzen dat je een inkomen hebt of zoals sonja hierboven vermeld iemand hebt die borg voor je tekend met een uitnodiging krijg je gemakkelijk een verblijfsvergunning.Ik ken niet de prijs voor 1 jaar, weet alleen dat ik 12OO euro betaald heb in Turkije zelf voor 5 jaar.Maar voor mij was het al een aanvraag van verlenging.
Groetjes
Franka