Habari travel

Wij zijn in onze zoektocht naar weer een nieuw reisdoel in Afrika gestuit op Habari Travel, die mooie reizen aanbiedt in Oost-Afrika. Heeft iemand ervaring met die organisatie?

Hallo Peter en Yvonne,

Ik ben benieuwd of jullie in Uganda geweest zijn en met welke reisorganisatie (Habari?). Wij willen er nl komend jaar ook heen.

gr Manon

Hallo,

Mijn vriend en ik zijn afgelopen december met Habari travel naar Uganda geweest.
En ik zal deze reisorganisatie iedereen aanraden. De reis was goed georganiseerd, fijne accomodaties en zeer vriendelijk professioneel personeel.
Wij gaan zeker nog eens terug en dan met Habari travel

1 like

Wij zijn diverse keren in Uganda geweest. Hebben ook een keer met Habari gereisd, maar geven de voorkeur aan Great Lakes Safaris. Dit is een Ugandees bedrijf met enorm goede gidsen en splinternieuwe auto’s. En geloof me, een goede gids ‘maakt’ voor een groot deel je vakantie in dit soort landen!

Beste Peter& Yvonne,

Heel fijn dat jullie een reis willen maken naar het oosten van Afrika.
Ik ben vertegenwoordiger van African Secrets Limited in Nederland dat safari’s regelt naar het oosten van afrika(Tanzania,Kenia,Uganda en Zanzibar).

Wij maken de volgende reizen mogelijk:
Prive of groep safari,Cross Country,Birding,Gorilla Tours,Huwelijksreizen,Mombasa Tours en nog veel meer.Mocht er speciale wensen zijn voor een toer,maken wij ook een toer op maat met waarde voor u geld.Onze nederlandse website is underconstructions.
Mocht je ons websites willen bezoeken graag naar
www.africansecrets.ltd.ug
www.www.intokenyasafaris.com

Mocht er hierna nog vragen zijn,stel ze wellicht kan ik iets voor jullie betekenen.

Met veel belangstelling,afwachtend op u reactie.

Met vriendelijke groet,

Fabian Derrick

Hallo,

Wanneer je naar Uganda wil (mijn favoriete land in Afrika!!), kijk dan ook eens op www.sawadee.nl bij de Uganda-reis. Deze is zeer compleet, en komt ook op plaatsen waar anderen niet komen, zoals Oost-Uganda.

Een andere aanrader is Matoke Tours: www.matoketours.nl

Succes, en bij vragen hoor ik het wel!

groeten,

Maarten.

Hallo allemaal,

Ik wil jullie wijzen op een disussie gaande op het Kenia forum over benedenstaande persoon die op verschillende fora voor zichzelf reclame maakt.
Hoe hij op met verschillende accounts actief is op Wereldwijzer, de wijze waarop hij mensen met eenvoudige vragen te woord staat en zijn lokale collegas, waar hij zelf ook gebruik van maakt in een nagatief daglicht plaatst.
Hij doet dit onder de naam African Secrets Tours, oordeelt U zelf over de integriteit en handelswijze van deze persoon in deze thread: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk

Heb diverse reizen in Afrika gemaakt (zie www.ottenga.com) en met diverse organisaties. Wat Oeganda betreft hebben we altijd met Habari Travel gereisd. Een prima organisatie met goed uitgebalanceerde reizen. Een organisatie die eigen Oegandese medewerkers heeft en niet zoals bij vele andere organisaties dat je bij een Nederlandse organisatie boekt die het vervolgens bij een lokale organisatie onderbrengt. Ook Mambulu! biedt reizen naar Oeganda aan, wij hebben echter slechte ervaring met deze organisatie. Lees ook hiervoor onze website.

Afgelopen zomer ben ik op vakantie geweest in Oeganda met Habari Travel. Is heel erg goed bevallen! Wij hadden als gids Fred. Deed het erg leuk. Accommodaties waren ook prima voor elkaar.

Ik heb een filmpje gemaakt van de vakantie. Kies voor de kwaliteit 720P.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“LrIIp3Xx0h4” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Wij zijn op reis geweest met Matoke en moeten zeggen dat ze zeer deskundig waren en alles goed verzorgd hadden. Konden veel aanpassen naar onze wensen en naar hen informatie dagen geweest. Misschien eens daar naar toe gaan en jezelf laten informeren heb je gelijk een goed gevoel met wie je de reis gaat maken.

Vorig jaar met Habari Travel naar Oeganda geweest. Topvakantie! Uitstekende gidsen (oegandees), geweldige authentieke accomodaties. Vervoer uitstekend geregeld. Ook als er zaken mis gaan (noodweer, slangen, ontbrekende visa) uitstekend opgelost allemaal. Wij zullen Habari Travel bij iedereen aanraden.
Los daarvan: Waanzinnig mooi land, met geweldig aardige mensen!

Liesbeth

Wij vertrekken in jili naar Uganda met Habari en zijn heel blij zoveel positieve
reacties te lezen over dit reisburau.>>>

hai, lezend in deze post zie ik dat diegenen die met habari travel reizen tevreden zijn. Hoe is jullie ervaring met hun communicatie/boekingen? M.a.w. hebben jullie snel jullie vragen beantwoord gekregen, jullie ticketnrs, hebben jullie meerkosten gehad? Moeten uitwijken naar Rwanda omdat de tickets al vergeven waren voor Uganda? Hoor heel graag jullie ervaringen mbt (meer)kosten, reactiesnelheid, etc.? We hebben enorm zin in de reis:cheer:. Heel erg bedankt!!! Groetjes, reislustigen>>>