haaaaai!

Hallo allemaal,

Vers van de pers, net aangemeld…

Ben een vrouw van 31 jaar dit toch wel weer zin heeft in een paar daagjes weg of iets anders leuks…
Heb al een leuke reis gezien wat mij toch wel heel gaaf lijkt en dat is naar antartica… Maar barcalona lijkt mij ook leuk…
Aantal jaar niet meer op vakantie geweest ivm heimwee… Maar gelukkig begint het weer te kriebelen…

Vroeger ben ik in frankrijk, spanje, lanzarote, cyprus, en zakynthos geweest… Cyprus blijft mijn favo land.

Als je nog vragen heb stel ze gerust!

Groetjes

Petra

Hoi Petra,welkom op wereldwijzer!
Barcelona is de stad van Gaudi, bezoek Casa Battlo, één van de topwerken van de Meester,of ga eens langs in Museu Picasso. Het zijn maar enkele van de must-sees in Barcelona.
Ook de Sagrada Familia en de Barcelonata (mag niet ontbreken in je agenda ,Petra)is de oude visserswijk van de stad en ligt vlakbij de oudste haven van Barcelona.
Hier vind je de beste visrestaurants en proef je de echte mediterrane sfeer,lekkkkkkkkerrrrrrrr !
In iedergeval als je nog met vragen zit dan kan je altijd op het Spanjeforum terecht.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Petra!
groet,georgessiam.

Bedankt voor je reactie georgessiam.

Ga eerst kijken of ik nog iemand kan vinden die met mij wil reizen… Mijn reismaatje heeft elke keer wat tussenn zittenn waardoor het niet door kan gaan… Ben er nu wel aan toe om er even op uit tegaan.

:slight_smile: