Hallo !!
Ik ben al verschillende keren in Latijns-Amerika en ik ben er nog steeds verzot op alles! Ik heb dit jaar al enkele reizen achter de rug en ik wil eind september terug een korte reis, (± 2 weken) maken in één van volgende landen: Guatemala, Nicaragua of Panama. Beiden zijn ongeveer hetzelfde qua prijs voor het vliegticket, Panama heeft wel de beste verbinding (vluchttijd en rechtstreeks vanaf Amsterdam). Eenmaal ter plaatse, is het toerisme in Panama best goed ontwikkeld, dat uit zich wel in een iets duurdere prijs… maar als je dan ook ziet dat er wordt bijgedragen aan natuurbehoud, is dit héél mooi meegenomen! Panama city is ook wel een leuke stad die veel veel te bieden (dit kan je niet zeggen over de hoofdsteden in Guatemala en Nicaragua) In Guatemala en Nicaragua heb je net iets meer avontuur denk, ook nog veel ongerepte gebieden.
Wat verwacht ik op die 2 weken? Ik wandel enorm graag, geniet enorm van de natuur (bergen, zon, zee & strand). 't Stad vind ik wel tof voor een feestje , maar aangezien je in een tropisch land zit vind je overal wel eens een feestje ![]()
Ik zie ook graag wilde dieren in hun natuurlijke habitat, dit vergt tijd en geduld, maar eenmaal beloond, is dit wel de moeite!
Hoe dan ook, wie interesse heeft, ik sta open voor alles! ![]()
Groetjes!
Jeroen