Groningse die in love is de liefde van haar leven in Tunesie

Hallo lezers , ik ben Jeanette en ben verliefd geworden op een jongen in Tunesie :tunisia:.
Wij hebben elkaar na heel veel intensief contakt op skype elkaar vorig jaar september in het echt gezien :wub:.
Het was geweldig en voelde zo goed en was alsof we elkaar al jaren kenden …
Helaas zat de vakantie er veel te snel op en moesten we weer afscheid van elkaar nemen .
We zitten nu iedere avond weer op skype , en kunnen elkaar helaas door omstandigheden van mijn kant elkaar nog niet weer ontmoeten .
ik heb echt plannen om mijn droom te verwezelijken , omdat ik niet alleen verliefd geworden ben op mijn schatje maar ook op het land , zou ik daar willen proberen om een nieuw leven op te bouwen …
Heb mij nu voor deze forum aangemeld om te kijken wat en hoe anderen dit doen en mij misschien tips willen en kunnen geven …
Ik zou heel graag willen werken daar maar weet niet waar en hoe ik hier in Nederland daar naar moet zoeken .
Ook sta ik zeker open voor sugesties om hen hier heen te kunnen krijgen als dat een betere optie zou zijn …
please mensen help een radeloze groningse die haar droom prins tot man wil …

Hoi Jeanette,welkom op wereldwijzer!
Liefde op verre afstand… ik weet het niet, het is heerlijk aan de ene kant, maar aan de andere kant is het moeilijk.
Nou zelf heb ik ook een lange afstandsrelatie (Thaise vriendin) kan je alleen maar de raad geven,probeer je reisjes naar je ‘verre partner’ goed te plannen en verdeel ze zo gelijk mogelijk over de periode dat jullie van elkaar geschieden zullen zijn. Wissel, zo mogelijk, de bezoekjes af: de ene keer komt hij of zij naar jou, de andere keer ga jij. Let verder ook op de financiën (van de liefde alleen kun je niet leven). Laat je niet meesleuren door het enthousiasme dat iedereen vooral in het begin van een nieuwe relatie meemaakt, tenminste als je niet wilt dat je enige herinnering aan deze periode een ‘debet’-bankrekening is. Denk na en volg niet blindelings je hart.
In iedergeval wens ik je nog veel succ6 toe en hopelijk kan jij je dromen waarmaken!
Voor verdere vragen en tips kan je altijd terecht op het Tunesieforum hier op wereldwijzer!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.