Groetjes uit Gent!

Hallo iedereen,
Ben blij dat ik deze webstek net ontdekt heb!

Mijn naam is Mathieu, Fastie voor de vrienden en ik baat sedert een aantal jaren een succesvolle B&B boot uit in Gent/België.
Omdat ons avontuur hier stopt eind juli, en omdat ik een klein beetje uitgekeken ben op mijn dierbare moederland, hadden mijn madam en ik graag een B&B begonnen in het buitenland.
Liefst een B&B die over te nemen staat, we beginnen liever niet van nul.
Wij dachten aan plaatsen die ons het dierbaarst zijn namelijk Centraal-Amerika, Zuid-Oost Azië of Australië (mijn vrouw zelf is Australische).
Mijn vraag is nu, hoe beginen wij hieraan?
De ervaring hebben we al, nu zoeken wij mensen die (eventueel tijdelijk) hun B&B willen laten overnemen.

Kan iemand mij in de juiste richting pushen?
Alle informatie wordt alvast erg geapprecieerd!

Met vele groetjes,
fastie

Hoi fastie,welkom op wereldwijzer!
Leuk om jullie dromen te lezen,hopelijk gaan ze uitkomen!
Maar je moet ook weten als je iets begint in Z-Oost Azie; bv Thailand of ik veronderstel ook de Filippijnen iets opstart, zijn de verdiensten ook matig. Als al de B&B’s in de buurt een kamer verhuren aan 5 euro per nacht, dan kan je geen 40 euro vragen. Velen denken een B&B neer te planten op een goedkope locatie en daar dan aan hoge prijzen kamers te verkopen maar dit werkt niet denk ik persoonlijk.
In iedergevall
Laat je niet uit het veld slaan, achtervolg je droom Fastie !
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd berichtjes plaatsen in de vele landenforums die te vinden zijn op wereldwijzer!
Succ6 nog voor de toekomst !
groet,georgessiam.

hallo georgessiam,
bedankt voor de warme welkom.
het is ons echt niet om het grote geld te doen, helemaal niet.
maar zoals je al zei, het is een droom die ik graag zou verwezenlijken.
ik ga me nog wat verder verdiepen in het forum, misschien zijn er wel mensen die me in de juiste richting kunnen duwen.

fastie