Mijn naam is Mathieu, Fastie voor de vrienden en ik baat sedert een aantal jaren een succesvolle B&B boot uit in Gent/België.
Omdat ons avontuur hier stopt eind juli, de eigenaar keert terug en wil niet verder met de B&B, en ook omdat ik een klein beetje uitgekeken ben op mijn dierbare moederland, hadden mijn madam en ik graag een B&B begonnen in het buitenland.
Liefst een B&B die over te nemen staat, we beginnen liever niet van nul.
Wij dachten aan plaatsen die ons het dierbaarst zijn namelijk Centraal-Amerika, Zuid-Oost Azië of Australië (mijn vrouw zelf is Australische).
Mijn vraag is nu, hoe beginen wij hieraan?
De ervaring hebben we al, nu zoeken wij mensen die (eventueel tijdelijk) hun B&B willen laten overnemen.
Kan iemand mij in de juiste richting pushen?
Mischien zijn hier wel mensen die mensen kennen?
…
Je weet maar nooit!
Alvast bedankt iedereen!
Met vele groetjes,
fastie
ik kan je hier helemaal niet mee helpen. Maar ik vind het wel een super leuk idee, heb zelf ook die droom naar later toe.
Maar daarvoor alleen reageer ik niet, moest je kiezen voor Australië, wil je dit dan even laten weten.
Ik ben namelijk van plan volgend jaar deze tijd naar ginder te vertrekken, ben volop bezig met opzoekwerk.
Moesten jullie daar dan zitten (weet niet of dit mogelijk is maar dan wil ik gerust even langs komen.
Ik hoop dat je meer informatie doorkrijgt en een leuke B&B vindt in het buitenland.
Hallo Hanne
Waarschijnlijk zijn we dan niet in Australië, maar mocht je tips willen, en dan vooral over Melbourne, of de Outback (want daar heeft m’n vrouw familie wonen), dan kan ik je die altijd wel geven!