*Een na meerdere woonplekken in West-Vlaanderen aangespoelde Nederlander … :NETHERLAN ontdekte vandaag dit zeer interessant ogende Reisforum .
Na vele reizen van 3 - 6 weken in Azie en Midden-Amerika vertrok ik een jaar of 5 geleden voor het eerst met een Interrail-Ticket naar de Balkan en Turkije en kom er nu jaarlijks terug en geniet van het steeds weer opnieuw ontdekken van mooie nieuwe bestemmingen …
Hoi Henk,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je berichtje lees heb je al aardig wat landen bezocht in het verleden,was Thailand daar ook bij Henk?
Nou zelf als ik dat wil kan ik heel spotgoedkoop die landen bezoeken,maar ik graag liever met het vliegtuig.
Weet wel dat het moderne treinen zijn als je vertrekt,maar hoe verder u de Balkan in rijdt, hoe ouderwetser de treinen heeft men mij al is verteld.
In iedergeval succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Henk!
groet,georgessiam.
Ja ik ken Thailand maar daar ben ik dus wel heengevlogen … en ter plekke met bus en trein rondgereisd . Balkan is groot … treinen in Kroatie en Bulgarije zijn bijvoorbeeld idd. oud … errug oud … maar in Roemenie en Turkije echt prima !