Hallo, ik ben Henk, 55 jaar oud. Ik heb vanaf mijn 17e tot 2 jaar terug heel Europa doorgereisd, waarin mijn favoriete vakantieland Italië is. Twee jaar geleden heb ik een rondreis door Egypte gemaakt. Dit was onvergetelijk, wat een cultuur en in Caïro, wat een cultuur shock.
Vorig jaar heb ik een rondreis door Thailand gemaakt en ben verliefd geworden op dit land. In februari dit jaar ben ik teruggegaan en heb in drie maand tijd in alle rust nog meer van dit wonderschone land gezien. Ik wil nog meer van Azië zien en denk erover om een jaarvisum voor Thailand aan te vragen en dit land als uitvalsbasis te gebruiken.
Vriendelijke groet, Henk
Hoi Henk
Welkom op wereldwijzer! Heb je ons Thailandforum al ontdekt?
Groetjes Thijs
Nee, nog niet, ik ga zoeken
Wat een reislust! Welkom op de forums. Jij kunt mensen vast wel helpen met allerlei vragen die zij hier stellen! En natuurlijk zelf info zoeken.
Als je bovenaan in de blauwe balk klikt op Forums, zie je een enorm lange rij algemene forums, landenforums, continentenforums en onderwerpspecifieke forums (bv fotografie, wereldreis, cruiseship). Dus flink scrollen.
Vaak per forum weer onderverdeeld in subforums. De discussies en vragen staan dan vaak in het ‘Reiscafé’ van een landenforum (als het is opgedeeld).
Veel plezier en inspiratie hier!
P.S. Laos is ook prachtig…