Groepsreis olifanten Thailand juli 2009

Hallo,
Ik ben Lizet en ik ben ben op zoek naar leuke mensen (liefst in de leeftijd 18-30jr.) om mee te gaan met de groepsreis van organisatie Sawadee naar Thailand. Het is een vrijwilligersreis, waarbij je o.a. olifanten gaat verzorgen, boompjes gaat planten, een bushwalk gaat maken en heel veel mooie dingen gaat zien. Vertrek 14 juli, duur 23 dgn. Ik plaats deze oproep omdat ik heel graag wil dat deze reis doorgaat (minimaal 10 pers.) en dat de groep niet alleen uit 40-plussers zal bestaan… Wie wil mee?!
Groetje, Lizet (25jr.)

Haai!
Zou je mij de link kunnen geven waar dit op staat, ik ben al aan het zoeken geweest op de site maar kan het (nog) niet vinden.
Lijkt me namelijk ontzettend leuk om te doen!

Groetjes

Hoi Nadia,
Hier kun je de info vinden.
't Was trouwens 22 dgn ipv 23 zie ik nu, sorry
http://www.sawadee.nl/reisroutes/toon_reis.php?rc=THO
Je kunt nog verder klikken voor uitgebreide reisbeschrijving en prijzen etc.
leuk dat je zo enthousiast bent, dat werd ik ook toen ik dit tegenkwam.
Groetjes, lizet

Het klinkt heel erg leuk en gezellig en zou er wel wat meer over willen weten hoe en wat en wat het allemaal gaat kosten enzo. Laat maar ff weten misschein dat we via mail of msn kunnen mailen/praten. Het lijkt me leuk.

groetjes manuel (23 jaar)

Hey!
Dat ziet er echt super uit! Het lijkt me leuk om te kijken of het klikt, dan weet je in ieder geval met wie je op reis gaat :). [EMAIL=“Linde.89@homail.com”]Linde.89@homail.com
Groetjes Linde