Ik moet straks 10 weken stage lopen in Griekenland. Nu vroeg ik me af of iemand misschien weet als je een griekse simkaart koopt hoe duur het ongever is om te smsen en bellen naar een gewoon nederlands nummer?
Groetjes merel
Ik moet straks 10 weken stage lopen in Griekenland. Nu vroeg ik me af of iemand misschien weet als je een griekse simkaart koopt hoe duur het ongever is om te smsen en bellen naar een gewoon nederlands nummer?
Groetjes merel
Hi merel,
je kan indd het beste een griekse sim kaart kopen dat kost €20 euro en dan krijg je nog €5 beltegoed erbij.
sms en is niet zo duur, maar bellen dan ben je er snel doorheen het beste is als je wilt bellen dat je een telefoonkaart koopt voor in een telefooncel.
Gebeld worden kost jou niks met je griekse simkaart.
Je kan het beste 1 van vodavone nemen.
groetjes daphne
Hoi,
Ik had ook Vodafone in Griekenland. Bellen was idd duur naar Nederland, maar vooral voor sms-en is het fijn.
Er zijn verschillende telefoonkaarten voor in de cel. Maar er zijn ook telefoonkaarten die je vanaf een vast nummer kunt gebruiken (ook in de cel) en dan moet je iets openkrassen en invoeren. Dat is nog het goedkoopste.
Ken je Skype al? Dat is gratis! Erg handig…bellen via internet( van computer naar computer). En als je skype-tegoed koopt kun je heel goedkoop naar vaste en mobile nummers bellen en sms-en.
Gr Inge