Bellen vanuit buitenland

Oke hier ben ik weer met nog eens een vraagje voor de rondreis die we gaan maken door europa. Heeft iemand tips/ervaringen wat betreft het bellen vanuit het buitenland? Ik heb momenteel een abo bij t-mobile maar daarmee bellen vanuit het buitenland naar nederland loopt flink op. (95cent p/m)! Sites als budgetphone en lebara-mobile geven mij niet echt duidelijkheid. Een sim kaart kopen in ieder land lijkt me geen echt goede optie omdat we veel verschillende landen aan zullen doen. Weet iemand hier meer over???

Groet, Gert-Jan

bellen via internet.
www.voipbuster.com

werkt als een trein.

sjaak
www.wereldrondreis.eu

Of Skype, http://www.skype.com

Veel internetcafes hebben het programma standaard geinstalleerd en hebben bovendien headsets waar je gebruik van kan maken (al kun je voor de zekerheid een eigen setje kopen).

Groet,

Jenny

Klopt van Skype, dat werkt prima. Wel zul je dan de kosten van de computergebruik moeten betalen.
In diezelfde internet café’s kun je vaak ook gewoon bellen. Met een ouderwetse hand telefoon aan een lijntje, dus. Maar werkt prima hoor…

www.reserver.it
www.accommodationz.com

je hebt ook dingen als belpiraat.nl ofzo…toen ik in thailand was gebruikten de nederlanders die ik tegen kwam dat…kan je voor 1 ct per minuut gebeld worden. zelf nog niet uitgeprobeerd