Beste lezer,
Deze zomervakantie gevallen voor een Griekse lover?
Tot over je oren verliefd?
Plaats hier je reactie/ervaring…
Beste lezer,
Deze zomervakantie gevallen voor een Griekse lover?
Tot over je oren verliefd?
Plaats hier je reactie/ervaring…
Stil hier,
Dames,kom op,schroom niet om je verhaal te plaatsen…
4 jaar terug wel ja
Beste Metaxi,
Vertel je verhaal…
Hoi Hans,
Vanwaar de interesse?? Ben je zelf gevallen voor een griekse schone?
4,5 jaar terug leren kennen op Kos en ondertussen zijn we een dochter van 3 verder :-))
Beste Metaxi,nee hoor.
Maar hoor graag(en bezoekers)hoe het allemaal zo gekomen is;zo te lezen ben jij aardig geslaagd…
Groetjes,
Hans.
Ha ha ha
mensen horen nu eenmaal graag vrolijke gelukkige verhalen.
bijna alweer 2,5 jaar geleden wilde ik samen met een vriendinnetje griekenland verkennen. Waarom op vakantie gaan als je er ook een paar maanden kan werken?
Het werk is uiteindelijk niet doorgegaan maar wel de liefde van mijn leven gevonden.
Ik moest uiteindelijk na 3 maanden terugkeren naar nederland i.v.m. mijn financiele situatie. Nu zijn we om de 3 maanden heen en weer aan het peddelen en ik ben nu op zoek naar een baan in athene zodat ik voorgoed samen kan wonen met mijn vriend.
Dus voor alle mensen die zeggen: ik geloof niet in verre afstandsrelatie’s geloof me alles kan!!!:wub:
Ik ben gevallen voor een Griekse, ze heeft blond haar en is echt de meest unieke Griekse die ik ken.
Heb haar leren kennen in Lesvos, ze was zelf op vakantie, ze kwam van het Athene.
Gworgina, sa gapo
En hoe ga je dat doen nu je weer terug bent in nederland terwijl je verliefd bent op een grieks meisje?
Tijdens één van mijn velen vakanties in Griekenland heb ik één keer een Griekse vakantieliefde gehad. Dit is inmiddels ruim twee jaar geleden, maar aangezien er niet zo heel veel mensen hier over hun ervaringen schrijven dacht ik “Laat ik het maar doen”.
Ik was twee weken op Kos, daar ontmoette ik Giannis. Onze zogenaamde ‘liefde’ heeft misschien een maandje geduurd, dus eigenlijk was het helemaal niet zo bijzonder. Hij was wel erg aardig, hij nam me overal mee naartoe en hij leerde me van alles over de Griekse taal. Toen ik wegging vond ik dat heel erg en ik dacht dat ik hem enorm zou gaan missen, maar dat viel heel erg mee. We hebben nog wel op MSN gesproken maar uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat het toch verder niks zou worden.
Ik ben ook weleens verliefd geweest in Griekenland, vond het toen echt kut om weer te gaan mjaa that’s life… haha
…Platoonse liefde is zo slecht nog niet------------------------:chin::paard:
Hallo allemaal, het kan ook geweldig uitpakken hoor, a.s. juni zijn in en mijn Griekse man 25 jaar getrouwd!! Ondertussen hebben we twee grote zonen van 20 en 18 en genieten wij van het beste van twee culturen!!
Wat mooi Dimika. Alvast gefeliciteerd met jullie 25 jarige jubilea.
Mochten jij en je man een plek zoeken om jullie trouwdag te vieren, dan ben je welkom om deel te nemen aan ons retreat in Lefkas van 4-06-2016 tot 11-06-2016 Met behoorlijke korting.