Mee naar Griekenland aankomende zomer!

Ik heb school en werk even op een laag pitje gezet omdat ik nu toch wel es wat meer van de wereld wil zien. Nouja de wereld, ik denk vooral aan Griekenland, waar ik al vaak ben geweest en elke keer met tegenzin weer uit wegga. Nu ben ik dus van plan om aankomende zomer daar voor langere tijd heen te gaan, om te werken en wonen. Ik zou het leuk vinden om met iemand samen te gaan die misschien wel hetzelfde idee heeft, of om andere redenen naar Griekenland wil gaan. (vakantie bv.) Ik hoor het graag!

Groetjes Anne

Hoi Anne,

Mijn naam is Richard en ben aankomend jaar klaar met mijn opleiding. Ik heb ook wel interesse om naar Griekenland te gaan om te werken. Maar inderdaad is het alleen ook maar zowat dus een iemand met hetzelfde doel zou leuk zijn. Misschien kunnen we eens msnnen of heen en weer emailen om wat meer van elkaar te weten te komen.

Groetjes Richard

hoi anne je staat er wel vaak op haha!ik wil dat ook gaan doen weet alleen niet wat!Ik doe zelf de opleiding toerisme dus ik kan zo weg van school en erop uitgaan dit is mijn mail en msn kimmie_bubbeling@hotmail.com

alles cool?

ik ben 19 en heb een griekse vriendin uit Athene zij woont daar ook,
heb nu al anderhalf jaar een relatie sinds ik haar heb ontmoet tijdens de olympische spelen 2004.
Nu dus anderhalf jaar later heb ik besloten toch naar Athene te gaan om daar te wonen en werken, en eventueel daar weer een studie te starten later.

Ik ben van plan binnenkort te gaan. Er moet natuurlijk eerst het een en ander geregeld worden en om samen met andere NL’ers te gaan kan alleen maar in elkaars voordeel werken lijkt me.

maar goed, stuur me een e-mail, of voeg me toe aan je msn-lijst!..

groeten

(mijn reactie op een ander bericht, maar heb natuurlijk nog steeds hetzelfde plan)

Trouwens, ik wil dus het liefst vertoeven in Athene…