Grieks eilandje 2 weken in augustus

Hoi!
Leuke en vrolijke vrouw van 28 jaar zoekt een gezellige reisgenoot of meerdere reisgenoten. Hoewel ik al verre reizen gemaakt heb, wil ik dit jaar wat minder geld uitgeven aan mijn vakantie :wink: Daarom wil ik graag in augustus 2 weken naar een Grieks eilandje zoals Samos, Santorini of Zakynthos. Vooral om te relaxen, van de zon te genieten en leuke uitstapjes te doen. Hoewel ik uitgaan natuurlijk ook wel leuk vind, hoef ik niet midden in het feestgedruis te zitten :smiley: Wie lijkt het leuk om mee te gaan? Met een groepje gaan is misschien nog leuker! Dus ben je tussen de 24 en 36 jaar, gezellig en sociaal, reageer! Het liefst reacties uit omg. Amsterdam, dat is wat makkelijker met kennismaken. groetjes Kim

Hoi Kim,

Ik ga van 19-26 juli naar Skiathos, weet niet of dat voor jou mogelijk is en of het je wat lijkt. Ben nog op zoek naar een reisgenootje.

Groetjes Lisanne

Hoi Lisanne
Dank voor je reactie, maar ik zit echt aan augustus vast en wil ook zeker twee weken weg. Een weekje is voor mij te kort. Ik hoop voor je dat je ieen leuke reisgenoot vindt. :zon02:groetjes kim

Hoi Kim,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor augustus en wil het liefst naar Griekenland (maakt niet uit waar in Griekenland, als het maar niet super toeristisch is). Ik ben zelf 29 en woon in Utrecht. Ik heb 2 weken vrij in augustus, de week van de 16de en 23ste. Volgens mij sluiten onze vakantie-ideeën wel goed bij elkaar aan: ik zoek zon, zee, terrasjes, relaxen en vind het ook leuk om iets cultureels te doen, zolang het maar niet elke dag is :slight_smile:

Mocht je in ‘real-life’ kennis willen maken om te kijken of we inderdaad de juiste reismaatjes zijn, dan hoor ik het van je!

Groeten Samantha

hejj,
ik ben zelf 23 en heb van eind juli t/m 23 augustus nog tijd en zin om 1a2 weken weg te gaan. ga zelf eind augustus al naar turkije met een vriendin, maar vind dat nog te lang duren!
het liefst ga ik met een groepje… zat al aan een groepsreis te denken via cirkelvakanties oid, maar dat is zo ongelofelijk duur! dus vandaar dat ik het hier eens probeer.
cyprus of griekenland lijkt me leuk.
groetjes