Gratis vakantie Zweden (Jämtland) voor een natuur en dierenliefhebber!

Ik verblijf momenteel in Zweden (Jämtland) en verzorg hier dieren in ruil voor een gratis vakantie. De mensen zelf runnen momenteel een camping in Zweden wat vanaf hier 3 uur rijden is en zochten daarom iemand om hier hun dieren (2 katten, 2 ezels en 4 schotse hooglanders en een konijntje) te verzorgen. Het verzorgen kost je nog geen half uurtje per dag maar het moet natuurlijk wel even gebeurden.

Het vakantiehuis (stuga) waar alles bij in zit, 4 slaapplekken, keuken, internet etc… en heeft uitzicht over een prachtig meer dus een dagje ‘thuis’ blijven is dan ook geen straf… Het is wel in een omgeving waarbij de eerstvolgende stad zeker een uur rijden is (supermarktje zit wel om de hoek) maar de prachtige natuur op 20 meter lopen is… Het werk aan de diertjes zou je zo ongeveer een half uurtje per dag kosten, en het verblijf kost je dus niets.

Kortom, hou je van dieren en natuur? Dan is het wellicht een mooie en uitdagende kans om een leuke vakantie hier te hebben! Heb hier al veel dieren gezien die ik niet in Nederland gezien had, misschien logisch in Zweden, maar toch…! Het verblijf hier kost je dus niets maar de reiskosten zijn wel voor jezelf.

De vervanger is gevonden!

Ga jij Zaan? :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Ik zou wel willen…

Zijn er voor komend jaar/zomervakantie nog enthousiaste mensen nodig om dit te doen?

Groeten,
Mike