Heey allemaal!
Ik weet niet of er al zoiets is worden geplaatst maar ik heb 2 links waar je gratis turks kan leren. Bij les express moet je je lid maken kost ook helemaal niets, je kan er ook oefeningen bij doen. Bij codegurus zijn voor zover ik ben gekomen geen oefeningen bij maar wel handig en hoef je niet lid van te worden. Verder zet ik er nog een link bij, dat zijn handige zinnen in diverse onderwerpen. Succes ermee.
P.s. De links heb ik zelf niet gevonden! dus bedankt voor degene die het wel hebben gevonden!
@Macey
Les Express is niet (maar wel bijna) gratis, na een aantal lessen moet je lessen inkopen. Het is al een poos geleden dat ik de lessen gekocht heb maar ik geloof dat je €1.95 per les kwijt bent nu, maar dat weet ik niet zeker.
Macy, handig van je om die links neer te zetten, had er namelijk nog niet aangedacht dat ik online ook wel wat zou kunnen leren. Ik ga de komende 3 weken zeker even hier kijken. Thanks! :kus:
@ Marion, ohw sorry…ik ben nog niet zo ver op Les Express gekomen…want die andere site vind ik toch wat beter…maar dat is mijn mening…en bedankt dat je dat hier even hebt gemeld
@ Travel, geen dank help de mensen graag! en succes er mee