'Gratis' Sat Phone mee op reis door Botswana?

Ik speel met de gedachte om mensen die een Safari in Botswana gaan doen een Satelliet telefoon mee te geven zodat ik ter plekke altijd de laatste informatie kan krijgen (door ze te bellen…). De kosten voor die personen zouden dan nihil zijn. Wel moet het routeschema voor mij interessant genoeg zijn.

[ame=“ExpeditionOz Gear Guide - Satellite Phones - YouTube”]YouTube - ExpeditionOz Gear Guide - Satellite Phones[/ame]

Mensen die interesse hebben om hieraan mee te werken kunnen zich bij mij melden.

Gr. Hans

Beste Hans,

Ik samen met een vriend gaan van Amsterdam naar Kaapstad rijden april as. We zijn een van de teams op oranjetrophy.nl, we rijden vooral in het oosten maar ook in botswana. Ik ben benieuwd wat de hele opzet is, wij zijn nog op zoek naar een communicatiemiddel namelijk.

Route en info is terug te vinden op oranjetrophy.nl en teamdiesel.nl
.

Gr,

Duco

Beste Hans,

Ik vertrek samen met mijn vriendin eind oktober voor een maand naar zuidelijk Afrika, waabij ik het grootste deel van de trip in Botswana zal doorbrengen. Hierbij rijden we zelf met een 4x4 door het land, van camping naar camping die vooraf al geboekt zijn. We komen o.a. door de zoutpannen, Vic Falls, Chobe, Moremi, Savuti, noord Kalahari woestijn. Ook worden we 3 dagen ingevlogen in Okavango Delta, waar we natuurlijk allerlei safari’s gaan ondernemen.

We wilden eigenlijk een Sat Phone huren, maar vonden dit wel erg duur. Jouw optie zou dus helemaal top zijn volgens mij. Hebben wij toch wat zekerheid dat we zowiezo kunnen bellen als er bijvoorbeeld iets mis gaat met de auto.

Kan je aangeven wat jij van ons zou verwachten, als we zo’n regeling zouden treffen?

thnx en hoor het graag.

Michel