Gratis: overzicht leuke hostels

Hoi,

ik heb voor mijn aankomende reis (27-11) van 6 weken over noord- en zuideiland een handzaam excel-overzicht gemaakt van leuke/betere hostels. Het gaat om plaatsen waar ik waarschijnlijk een keer ga overnachten, behoorlijk uitgebreid lijstje.
Overzicht bestaat uit naam, plaats en adres- / contactgegevens. Geselecteerd op basis van reviews op www.bug.co.uk. Heb vooral gekeken naar faciliteiten en sfeer, wat minder naar opbergmogelijkheden etc.

Ik had geen zin om de slechte hostel-ervaringen van anderen nog een keer uitgebreid over te doen :slight_smile:

Stuur me even een mailtje als je het ook graag wil hebben…

Groetjes,
Paul

Hoi Paul,

Ik zag je bericht en ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar je schema… Alleen zag ik dat je net vertrokken bent., Ik hoop iets van je te horen. Ik ga namelijk ook 6 weken rondreizen door Nieuw-Zeeland. Ik vertrek eind december…

Groetjes,

Caroline

Hoi Paul,

het is wat laat gereageerd, maar ik zou graag je schema willen ontvangen. Ik zal in februari 2010 NZ voor het eerst bewonderen.
[EMAIL=“Sebastiaanjoustra82@hotmail.com”]Sebastiaanjoustra82@hotmail.com

groet,
Sebastiaan

Ik hou me ook aanbevolen.
Wij vertrekken 5 december die kant op.
Volgens mij ben jij inmiddels ook terug, dus ben ook benieuwd naar jouw reviews!

Mijn email is: [EMAIL=“marjonuitalphen@hotmail.com”]marjonuitalphen@hotmail.com

Hey Paul,
Hoe heb je het gehad? Ik zou graag je lijst willen ontvangen. [EMAIL=“cindy_-jansen@hotmail.com”]cindy_-jansen@hotmail.com
Alvast bedankt.
Groetjes

je mag die lijst als het gaat ook doorsturen
wij vertrekken in oktober!

pieter@scoutsrutten.be

Is het nog mogelijk om je overzicht door te sturen, wij vertrekken in februari 2010 naar Nieuw Zeeland. Heb je ook je ervaringen ergens neergeschreven?

groetjes
nicole

Hier nog iemand interesse:
[EMAIL=“daphnehabets@gmail.com”]daphnehabets@gmail.com
jan tm mrt 2010 in NZ

Ik zou ook graag je lijst willen ontvangen. Wij gaan eind oktober naar NZ.

gr. Deborah [EMAIL=“ddamsteegt@hotmail.com”]ddamsteegt@hotmail.com

hey paul,
hier nog iemand interesse in de lijst:zon02:
ik ga begin 2010 voor aantal maanden naar NZ

[EMAIL=“kaale71@hotmail.com”]kaale71@hotmail.com

bedankt alvast

heey hoi…

zou die lijst ook wel willen want ik ga waarschijnlijk jhalf juni 2009 naar nieuw zeeland!

[EMAIL=“arco.ouwehand@casema.nl”]arco.ouwehand@casema.nl

Hoi Paul
Ik zie dat potentiele reizigers jouw lijstje interessant vinden, maar er bestaat ook een brochure met ongeveer 350 hostels in NZ die een rating hebben en deze rating (beoordeling) wordt gemaakt door een nationaal onderzoek onder backpackers en er is ook een 2e beoordeling online. Deze beoordeling is o.a ook op grond van sfeer.
Deze lijst wordt gratis naar je toegestuurd vanuit NZ.
Kijk maar eens op www.bbh.co.nz/bbhbrochure.aspx

thnks voor de goede tip Dillan want van paul heb ik nog steeds niets gehoord!

Doe vooral wat Dillan zegt. Als je eenmaal BBH hostels gewend bent wil je niet anders meer. Ik ben net 2 maanden terug van mijn reis, maar ik vond in NZ alles prima geregeld met dat systeem. En als je naar Wanaka gaat… the Purple cow hostel, best place ever.
Als je dan na NZ nog naar Oz moet (zoals ik) dan is het daar een grote te dure teleurstelling. DUS! lekker in NZ blijven zeg ik!

Cheers!

Bedenk dat er geen echt slechte hostels zijn in NZ. Je moet je niet altijd laten beinvloeden door ratings, de een houd van drukte, de ander van rust. Ikzelf koos altijd voor de goedkoopste optie, omdat het geld wat je daardoor uitspaart beter besteed kan worden aan de activiteiten. Maarja, iedereen is anders.