Gratis naar london vliegen

Iemand al eens gebruik gemaakt van RyanAir? Er is nu een aanbieding om gratis (echt gratis 0 euro) te vliegen naar London dus ik wil graag weten wat de ervaring is met RyanAir.

Ja, ik ga die maand naar Valencia en zag dat je met Ryanair best goedkoop kan vliegen. Retourtje heb ik voor nog geen 30 euro, daarna kwam ik erachter dat er toch nog 30Euro bijkomt voor (max) 14 kg bagage.

Ik ging voor de grap even kijken, je kan wel voor nop een vlucht boeken, 1 cent ofzo is het dan. Maar er komt wél nog 30 euro voor de bagage bij, maar dan nog is het erg goedkoop. Vlieg je wel op Stansed

RyanAir heeft vaker van deze aanbiedingen. Vorig jaar ben ik voor 0.02 eurocent naar Stockholm geweest. Je mag 10 kg handbagage meenemen, dit is voldoende voor een paar daagjes weg.
Verder alleen maar goed ervaringen met RyanAir, snel inchecken en weinig vertraging.

Ryanair is echt mijn favoriet! :slight_smile:

Vorige week ben ik voor 't eerst met een andere vliegtuigmaatschappij dan Ryanair weggegaan! En ik zag geen verschil…

Hoewel… het is me meerdere keren overkomen dat men ging applaudiseren als het vliegtuig veilig geland was! Dus het type mensen kun je wel raden … :wink:

ik ben ook met ryanair gevlogen, had een vlucht incl belasting van 0.02 euro en dan kwam er voor mij nog 34 euro bij voor me bagage en inchecken… wat natuurlijk nog mega goedkoop is, maar ik bleef iets langer weg dus kon niet zonder bagage reizen :wink: