Gratis in Bangkok

Hey medereizigers,

Ben nu een paar weken in Bangkok (het is echt te gek!) en stuitte toevallig op een funny video

Ik was op zoek naar wat Thaise lessen op youtube en zag dit: youtu.be/qxlohNnJORw

Echt te grappig, het zijn van die tongue twisters. Nou heb ik er ook één geprobeerd en won dus gratis overnachting in het beroemde Lub d (www.lubd.com)

Eeeecht een hele coole hangout, heb hier al bijzondere mensen ontmoet, dus als er andere reizigers verkeren in Bangkok, kom het AUB proberen, anders drinken we gewoon een biertje!

Cheers

Lennart

Lub*d Siam Square ken ik als een heel cool guesthouse, je zou het eerder verwachten in de USA dan in Thailand. De overnachtingsprijs is ook wel amerikaans: voor 2 personen een kamer met private bathroom komt op ruim 1700 Bath. Dus toch maar de hoek om naar het Reno-Hotel: zeer grote kamer, swimmingool, 24/24 resto en daar betaal je 1200 Bath. En ook het Muanghol Mansion Hotel op de hoek is zeer redelijk voor 800 Bath. Goed, deze hotels missen misschien de Lub*d uitstraling (wat dat ook mag zijn) maar je hebt beslist meer waar voor je geld.

Ik vind het peng mak mak, je kan echt veel goedkoper overnachten.

maar heb het gevoel dat het een verkapte advertentie is aangemeld op de dag van plaatsing en slechts 3 posts die allen min of meer verwijzen naar dit hostel

het lijkt inderdaad wel erg veel op een reclame stunt c.q. advertentie :question:

maar je weet dat commerciële boodschappen hier meer gewaardeerd worden door de redactie dan goeie en eerlijke info

Ben met je eens, je kan veelgoedkoper overnachten, ook in dat buurtje. Bv. White Lodge heeft al een kamer voor 400 Bath; ik noemde Reno omdat ik bij aankomst in BKK graag goed comfort heb na een lange reis en dan is 1200 Bath niet te veel.

ik doelde op het hostel, die vind ik duur.

Helaas heel erg waar :disgust:…